بیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان ایلام در رابطه با گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن 1402.
کد خبر: ۹۵۷۸۶۹۸
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج،  سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان ایلام در رابطه با گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن 1402بیانیه صادر کرد. 

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

   ((و نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ)) 

چهل و پنج سال پیش در چنین روزی صبح روشن ملت ایران از کرانه های استقلال و آزادی سپیده زد و دست تطاول استعمار و دیکتاتوری از صحنه تاریخ این مرز و بوم برچیده شد. روزی که آیه شریفه(( جاء الحق و ذهق الباطل)) واقعیت عینی پیدا کرد.

22 بهمن ماه در واقع سر آغاز یک جنبش برای تمامی آزادی خواهان جهان بود .روزی که در آن کاخ های مستکبران ویران و کوخ های مستضعفان به خانه های امید تبدیل گشت. با پیروزی انقلاب اسلامی، نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار با تمام توان دشمنی خود با نظام اسلامی را آغاز نمود و سعی در نابودی انقلاب مستضعفان داشت . از تحریم و غائله های خلق عرب و تجزیه کردستان و جنگ تحمیلی و کودتا و ... گرفته تا ترور قهرمان ملی ایران شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی و ایجاد فتنه های اخیر، این مواجهه با قوی ترشدن ایران هر روز پیچیده تر و عمیق تر شده و امروز به جنگ ترکیبی مبدل گشته است. با این وجود؛ جمهوری اسلامی ایران در45 سال گذشته به رغم وجود انواع تحریم ها و تهدیدها هم اکنون تبدیل به درخت تناور و پر ثمری گشته است که بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی چشم دیدن آنرا ندارند .

 از این رو حضور پرشور و با صلابت مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن امسال، مانند سنوات گذشته دشمنان را مایوس و ناامید کرده و نقشه های استکبار جهانی را خنثی خواهد نمود. 

با توجه به تحولات حساس جهانی و تقابل جبهه مقاومت با استکبار جهانی و همچنین انتخابات سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در کشور، حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف، برای ارائه چهره‌ای باصلابت از ایران قوی از اهمیت ویژه‌ای برای خنثی سازی سناریوهای متعدد دشمنان برخوردار است و این حضور علاوه بر تقویت گفتمان انقلاب اسلامی باعث ایجاد امنیت پایدار در کشور و منطقه خواهد شد.

 لذا سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان ایلام ضمن تبریک دهه مبارکه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از آحاد مهندسان بسیجی و مردم مؤمن، متدین و انقلابی استان ایلام دعوت می‌نماید که با حضور باشکوه و حماسی خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن همچون سنوات گذشته، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) تجدید بیعت نموده و پایه‌های اقتدار و امنیت کشورمان را استحکام بخشند. ان شاء الله

 

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری ایلام بهمن ماه 1402

ارسال نظرات