خبرهای داغ:
امام جمعه اندیمشک:

۲۲ بهمن روز غلبه مظلومان بر مستکبران بود

حجت‌الاسلام موسوی، با بیان اینکه ۲۲ بهمن روز غلبه حق بر باطل و مظلومان بر مستکبران بود گفت: انقلاب اسلامی بر خلاف دشمنان جنبه خدایی و معنوی داشت و مادی نبود.
کد خبر: ۹۵۷۸۶۶۴
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اندیمشک، حجت‌الاسلام سید کمال موسوی، در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن اندیمشک، با گرامیداشت و تبریک دهه فجر و ماه شعبان اظهار کرد: ۲۲ بهمن روز غلبه حق بر باطل و مظلومان بر مستکبران بود.

امام جمعه اندیمشک، افزود: همانگونه که امام خمینی (ره) به عنوان معمار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند و اعتقاد داشتند این انقلاب یک معجزه بود که با اراده خداوند متعال شکل گرفت.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در خصوص انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر خلاف دشمنان جنبه خدایی و معنوی داشت و مادی نبود.

حجت‌الاسلام موسوی، بیان کرد: ۴۵ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد و می‌بینیم که دشمنان همواره به دنبال ایجاد توطئه و فتنه بوده‌اند اما اراده خداوند سبحان پشت این انقلاب است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ۱۱ اسفندماه انتخابات مهمی داریم، باید مشارکت حداکثری داشته باشیم و بدانیم که انتخابات اثر زیادی دارد.

یوسف زمانی‌اصل، نیز در حاشیه این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اندیمشک عنوان کرد: امروز مردم شهیدپرور و انقلابی اندیمشک حضور باشکوهی در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن داشتند.

فرماندار اندیمشک، اضافه کرد: دهه مبارک فجر و یوم‌الله ۲۲ بهمن تداعی کننده روزهایی است که ملت ایران اسلامی در برابر ظلم و استبداد به بزرگترین پیروزی دست یافت.

وی اظهار کرد: به رغم تلاش‌های گسترده دشمنان انقلاب اسلامی، راهپیمایی امسال هم باشکوه برگزار شد و مردم با خلق این حماسه، به پیشواز حماسه‌ای دیگر در انتخابات ۱۱ اسفندماه رفتند.

حمید بهداروندی، هم اظهار کرد: مردم ولایتمدار اندیمشک امروز حضور کم‌نظیری در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند و برنامه و اهداف دشمنان را نقش بر آب کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک خاطر نشان کرد: مردم ولایتمدار و شهیدپرور اندیمشک از گذشته تاکنون همواره در تمامی صحنه‌ها پای کار و پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بوده‌اند.

وی در ادامه برنامه‌های فرهنگی و هنری مختلف و متنوع دهه فجر که توسط انجمن‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک برگزار شدند را تشریح کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها