حجت الاسلام کمالی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا استان خراسان جنوبی عنوان کرد:
کمالی بیان داشت: امروز در سوریه،لبنان،یمن،فلسطین و ... برگ برنده دست تفکر انقلابی و اسلامی است و این به برکت حضور شما مردم، در صحنه، و پشتیبانی از ولایت فقیه است.
کد خبر: ۹۵۷۸۵۴۵
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱


به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،حجت الاسلام کمالی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا استان خراسان جنوبی در جمع مردم شهرستان کهنوج،ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین، بهار انقلاب شکوهمند اسلامی بیان داشت: انقلابی که به حق برتاریخ نقطه عطفی بود وشقل قمر امام عظیم الشان‌ما بود که این ایران را از حلقوم، آمریکایی ها و انگلیس های خبیس بیرون کشید.

وی ادامه داد: امام عظیم الشان‌ ما که وقتی سال ۴۲ از او سوال کردند امام شما با چه هدفی میخواهید قیام کنید ایشان فرمودند سه هدف داریم
مردم عزیز ما بصیرت دارند میدانند با عدم حضور در سرنوشتان چه اتفاقی رقم میخورد.

حجت الاسلام کمالی تبیین کرد: به برکت حضور همیشه در صحنه شما امروز کار اسرائیل تمام شده است و زودتر از ۲۵سال آینده محو ونابود خواهد شد.

کمالی بیان داشت: امروز در سوریه،لبنان،یمن،فلسطین و ... برگ برنده دست تفکر انقلابی و اسلامی است و این به برکت حضور شما مردم، در صحنه، و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان خراسان جنوبی در پایان گفت: انشالله نظم جدید جهانی را با مدیریت ایران اسلامی رقم خواهیم زد و به فرموده مقام معظم رهبری :جوانان خودتان را آماده کنید که برای تشکیل نظم نوین جهانی که وقتی صحبت از نظم نوین جهانی میشود چهار قدرت حرف اول را میزند اولی:ایران است که امروز بر سر بزرگراه انرژی دنیا ،ما عوارضی زدیم هیچ کشوری در منطقه حق تردد ندارد مگر اینکه سهم ایران را ببیند.و این عظمت این شکوه، این اقتدار،این امنیت،مرهون خون ۲۰۰هزار شهیداست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار