مردم بار دیگر جهت حمایت از این انقلاب و آرمان‌های امام راحل (ره) در روز ۲۲ بهمن به خیابان‌ها خواهند آمد و با شعارهای کوبنده خود حمایتشان را از جمهوری اسلامی و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان خواهند داد.
کد خبر: ۹۵۷۸۲۰۶
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان،علمای شیعه و سنی ضمن دعوت برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این راهپیمایی را نمایانگر عظمت جمهوری اسلامی و الگویی برای تمام جهانیان دانسته و گفتند: مردم بار دیگر جهت حمایت از این انقلاب و آرمان‌های امام راحل (ره) در روز ۲۲ بهمن به خیابان‌ها خواهند آمد و با شعارهای کوبنده خود حمایتشان را از جمهوری اسلامی و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان خواهند داد.

در حقیقت راهپیمایی ۲۲ بهمن باید باشکوه‌تر از هر سال برگزار شود که دشمنان ایران اسلامی حیرت‌زده و انگشت‌به‌دهان بمانند که عظمت کشور ما همچنان پابرجاست و بدانند که ملت بصیر ما گول دسیسه‌های پوچ و واهی آنان را همچون همیشه نخواهند خورد و خواب شکست کشور ما را به گور خواهند برد، پس با این اوصاف امسال بسیار ضروری است که همگان در راهپیمایی شرکت کنند.

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باشکوه خواهد بود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی عزیزی، امام‌جمعه زابل در گفتگو با خبرنگار هامون نیوز بیان کرد: همه می‌دانیم که مردم همواره سکان‌دار و همراه انقلاب بوده و هستند چرا که انقلاب برای مردم و دنیا منتظر است تا یکبار دیگر با حضور میلیونی مردم عزیز ما در بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهد شکوه عظمت و اراده حضور مردم باشند

 وی افزود: ما از همه مردم و مخصوصاً ولایت‌مدار سیستان که در همه صحنه‌ها در راهپیمایی‌هایی که شاخص رفراندوم گونه و سرنوشت‌ساز برای نظام اسلامی است حضور همیشگی دارند.

امام جمعه زابل گفت: مردم با حضور قاطع، شاداب در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه برگ زرین دیگری در کتاب زرین آفرین انقلاب اسلامی ایران خواهند افزود و ۲۲ بهمن‌ماه وعده دیدار ما و شما مردم عزیز در این راهپیمایی خواهد بود.

می‌آییم تا انقلاب پابرجا بماند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم گزمه، امام‌جمعه شهرستان هامون بیان کرد: امسال چهل و پنجمین سالگرد باشکوه انقلاب اسلامی است باتوجه‌به حساسیت‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای حضور اقشار مردم جزو ضروریات این حادثه بزرگ است.

وی ادامه داد: تابه امروز مردم از انقلاب حفاظت و حراست کردند و قطعاً برای ادامه راه و قدرت نیاز به حضور مردم نیاز است تا گره‌ها را باز کنند.

۲۲ بهمن سرمشق ملت ایران است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد لطفیان سرگزی، امام‌جمعه شهر علی‌اکبر بیان کرد: ۲۲ بهمن باید سرمشق باشد و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث سقوط نظام ستم‌شاهی و برپایی نظام جمهوری اسلامی شد.

وی افزود: از مردم ولایت‌مدار سیستان دعوت می‌کنم تا در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند.

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری‌ ما به‌نظام جمهوری اسلامی است

مولوی عبدالله حسن‌زهی، امام‌جمعه اهل‌سنت شهرستان هامون، عموم مردم را جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد و گفت: باتوجه‌به حساسیت دورانی که ما در آن هستیم و خطراتی که علیه نظام است از مردم تقاضا داریم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت کنند.

وی افزود: دشمن می‌خواهد کشور و نظام جمهوری اسلامی را نابود کند و ما باید با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری‌مان را به‌نظام جمهوری اسلامی نشان دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار