نماینده ولی فقیه در  سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مکتب مقاومت فقط در کشورهای اسلامی نهادینه نشده بلکه در کل جهان نهادینه شده است تاکید کرد: امروز کسی نمی تواند مکتب حاج قاسم که همان مکتب مقاومت است را انکار کند.
کد خبر: ۹۵۷۸۰۶۲
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵


به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در  سپاه پاسداران با حضور در گلزار شهدای کرمان ضمن گرامی داشت یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای حمله تروریستی اخیر اظهار کرد: ما یاد گرفته ایم در مکتب قرآن  شهید فقط زنده نیست بلکه زنده کننده است؛ حاج قاسم مکتبی را  احیا و پایه گذاری کرد که این مکتب هر چه شهید بیشتر بدهد پویا تر ، سربلند تر و با شتابتر پیش می رود.

این مقام مسئول تصریح کرد: دشمن باید بداند شهادت حاج قاسم مکتب حاج قاسم را ضعیف نکرد و شهادت زائران او را هم ضعیف نخواهد کرد

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: ما در مکتبی رشد کردیم و  بزرگ شدیم که شهادت عامل حیات است و هر چه در این راه شهید شوند این مکتب زنده تر و قوی تر خواهد شد.

وی افزود: مکتب مقاومت فقط در کشورهای اسلامی نهادینه نشده بلکه در کل جهان نهادینه شده است و  امروز کسی نمی تواند مکتب حاج قاسم که همان مکتب مقاومت است را انکار کند.

نماینده ولی فقیه در  سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: این مکتب نابود شدنی نیست ، شهادت مکتب حاج قاسم را پویا تر می کند و فقط مکتب حاج قاسم این نیست که 95 نفر از زائانش را شهید می کنند هر کجی عالم از جمله غزه  به دنبال انتقام این مکتب هستند این مکتب رشد کرده و به آرامی مرگ تدریجی استکبار را رقم می زند و آنها را نابود می کند و با این شهادتها حرکتش جهت گیری و سرعتش روز به روز بیشتر می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار