خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در جنگ تحمیلی مجموعه نیرو‌های مسلح همه در کنار هم بودند و یک ید واحده در برابر دشمن در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردند.
کد خبر: ۹۵۷۸۰۴۱
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
مجاهدت و ایستادگی نیروهای مسلح در دفاع از میهن اسلامی

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در دیدار با فرماندهان نیرو‌های مسلح با تبریک دهه مبارک فجر و عید مبعث و اعیاد شعبانیه گفت: سفره ماه رجب در حال جمع شدن است. انسان باید برای ماه شعبان همچون رجب آماده کند تا بتواند نهایت استفاده را داشته باشد.

وی با اشاره به فرمان امام راحل در سال ۵۷ مبنی بر فرار افسران و کادر نیرو‌های مسلح، بیان کرد: کجای عالم ارتش آن در کنار مردمش قرار می‌گیرد. در جنگ تحمیلی مجموعه نیرو‌های مسلح همه در کنار هم بودند و یک ید واحده در برابر دشمن در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به ارتش کشور‌های جنایتکار و مستکبر، بیان کرد: ارتش اسرائیل پلید و آمریکای روسیاه چهار ماه است در برابر زنان و کودکان غزه می‌جنگد. آیا وجدان‌های آنها بیدار است؟

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با تأکید براینکه عزت ایران اسلامی را انقلاب اسلامی به ارمغان آورد، گفت: اینکه رهبرمعظم انقلاب می‌فرمایند به قله نزدیک هستیم، تردید نکنید در نزدیکی قله قرار داریم و نتیجه آن را خواهیم دید.

وی با اشاره راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش‌رو، اظهارداشت: مردم همچنان در صحنه‌های مختلف به ویژه این دو مناسبت حضور پرشوری خواهند داشت و بار دیگر حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان اینکه مردم در کنار انقلاب اسلامی هستند، افزود: مردم اگر گله‌ای داشته باشند حساب برخی از مسئولان را با انقلاب جدا می‌کنند و همچنان در صحنه‌ها حاضر می‌شوند.ا

ین دیدار صمیمی با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر و با حضور فرماندهان و نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها