خبرهای داغ:

اهدای گل‌ نرگس به حرمین امامین کاظمین و عسکریین (ع)

به مناسبت اعیاد شعبانیه، شاخه‌های گل نرگس به دست نماینده ولی فقیه در خوزستان به نیابت از مردم ایران اسلامی و این استان به حرم‌های مطهر امامین کاظمین و عسکریین (ع) هدیه شد.
کد خبر: ۹۵۷۹۲۵۷
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد و هیئت همراه ضمن زیارت حرم‌های مطهر حضرت امام کاظم (ع)، حضرت امام جواد (ع)، حضرت امام هادی (ع) و حضرت امام حسن عسکری (ع) به نیابت از مردم کشورمان و استان خوزستان شاخه‌های گل نرگس را به این آستان‌های مقدس اهدا کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در این سفر که مورد استقبال تعدادی از نمایندگان مردم کاظمین و عسکرین در مجلس عراق و جمعی از مسئولین محلی قرار گرفته بود، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به مردم عراق گفت: حرکت نمادین اهدای گل نرگس به عتبات عالیات به منظور شرکت در جشن اعیاد شعبانیه است و در کنار برادران عراقی و به نیابت از مردم شریف ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار خوزستان صورت می‌گیرد تا وحدت دو ملت مقاوم ایران وعراق بیش ازپیش خودنمایی کند.

نماینده مردم بغداد در مجلس عراق اظهار داشت: این حرکت محبت همیشگی ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای و مردم شریف ایران اسلامی را بیش از پیش نشان می‌دهد. بنده به نیابت از ملت عراق از نماینده ولی فقیه در خوزستان و مردم مقاوم خوزستان تشکر می‌کنم که همیشه در کنار مردم و دولت عراق هستند.

این حرکت نمادین به منظور همدلی ملت ایران و عراق در حرم‌های امام کاظم (ع) و امام جواد (ع)، امام هادی (ع) و امام حسن عسکری (ع) و امامزاده سید محمد (ع) صورت گرفت و در حرم‌های مطهر اهل بیت (علیهم السلام) در نجف و کربلا نیز برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار