دعوت امام جمعه تربت جام از مردم برای شرکت گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

امام جمعه تربت جام با تاکید بر شرکت گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: دشمن برای خواص برنامه دارد و درمسئله انتخابات خواص تکلیف شرعی و دینی دارند مردم را به شرکت گسترده در انتخابات تشویق نمایند.
کد خبر: ۹۵۷۷۸۷۱
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
دعوت امام جمعه تربت جام از مردم برای شرکت گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از تربت جام، حجت الاسلام حسین اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درجمع کارکنان نیروی هوایی افزود: هر حرکت اجتماعی که دربستر جامعه قرار گیرد احتیاج به عنصر شتاب دهنده دارد و گروهای مرجع درجامعه، تریبون داران ، خواص و انسانهای تاثیرگذار وظیفه شرعی و ملی دارند مواضع حق را در جامعه تحلیل ،تبیین و دفاع کنند.

وی با اشاره به این که صحنه انتخابات میدان جهاد تبیین است خاطرنشان کرد: دشمن برای خواص برنامه دارد و درمسئله انتخابات خواص تکلیف شرعی و دینی دارند مردم را به شرکت گسترده در انتخابات تشویق و ترغیب و دعوت نمایند.

وی تصریح کرد: نتایج تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی قطعی شده است و ائمه جمعه براساس قانون ازحمایت و یامخالفت از کاندیدا نهی شده و بی طرف هستند و تکلیف دارند مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت و تشوییق و ترغیب نمایند.

وی با گرامی داشت فرارسیدن یوم الله یادآورشد: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن روز یکشنبه ساعت ۹ صبح از میدان شهدا برگزار می گردد ازاقشار مختلف مردم شیعه و سنی دعوت می شود در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نمایند و تکلیف دینی و ملی خود در قبال خون مطهر شهیدان ادا نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها