خبرهای داغ:
آیت الله موسوی اصفهانی:

دشمنان در حال رصد میزان مشارکت مردم در انتخابات هستند/ برای ادامه راه شهدا رای بدهیم

همدان-امام جمعه موقت همدان گفت:دشمنان درحال رصد میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش رو هستند و می‌خواهند بدانند فتنه‌ها، تبلیغات سوء و ترویج بی‌حجابی اثری در کاهش مشارکت دارد یا نه؛ برای ادامه راه شهدا رای بدهیم.
کد خبر: ۹۵۷۷۷۹۴
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
دشمنان در حال رصد میزان مشارکت مردم در انتخابات هستند/ برای ادامه راه شهدا رای بدهیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته همدان در حسینیه امام خمینی(ره) با دعوت مردم به حضور گسترده در انتخابات اظهار کرد: مردم به منظور انتخاب افراد اصلح و تشکیل مجلس قوی قبل از رای دادن شرایط و برنامه نامزدها را بررسی کنند.

وی تاکید کرد: چنانچه داوطلبانی پیشتر در مجلس شورای اسلامی بودند و به تکالیف خود عمل کردند به آنها رای بدهید و اگر عمل نکردند به افراد دیگر رای دهید.

خطیب جمعه همدان اضافه کرد: برخی افراد در پای صندوق رای می‌پرسند به کی رای دهیم که این صحیح نیست چراکه افراد منتخب قرار است چهار سال سرنوشت ۸۰ میلیون نفر را در دست بگیرند بنابراین باید قبل از رفتن پای صندوق رای افراد اصلح را شناسایی کرده و پای صندوق رای حضور یافت.

وی تصریح کرد: دشمنان در حال رصد میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش رو هستند و می خواهند بدانند فتنه‌ها، تبلیغات سوء و ترویج بی‌حجابی اثری در کاهش مشارکت دارد یا نه؛ بنابراین لازم است برای ادامه راه شهدا رای بدهیم.

موسوی اصفهانی با تاکید بر اینکه رعایت تقوا توسط داوطلبان، طرفداران آنها و ستادهای انتخاباتی ضروری است،گفت: نباید با بی تقوایی، تهمت زدن، غیبت کردن، تخریب رقبا برای کسب رای تلاش کرد بلکه داوطلبان مجلس باید به ارائه برنامه ها و معرفی خود بپردازند.

وی توهین، پاره کردن عکس، چسباندن عکس بر روی عکس رقبا را از اخلاق اسلامی دور دانست و افزود: هرگز نباید مساله نهار و شام افراد را تحت تاثیر انتخابات قرار دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: دست اندرکاران انتخابات باید دادن نهار و شام و اسراف‌های بی‌دلیل را در جریان اتتخابات ممنوع کنند و با افراد خاطی در این زمینه برخورد کنند.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب نعمت بزرگی برای جامعه است، گفت: انقلاب اسلامی چهره کفر و طاغوت را نمایان کرد و سبب شد شاه که دست نشانده آمریکا بود با چشم گریان به خارج فرار کند.

موسوی اصفهانی اظهار کرد: مطالبه گری کار به حق مردم است و در این راستا برخی مسئولان خوب تلاش می‌کنند عده‌ای هم کم کاری دارند.

وی بیان کرد: یوم الله ۲۲ بهمن در پیش است و به خواست خداوند متعال عموم مردم در همه شهرها و روستاها در این راهپیمایی شرکت می کنند.

خطیب جمعه همدان بیان کرد: وقتی همه درباره محکومیت رژیم صهیونیستی صحبت می کنند اما آمریکا وتو می کند این یک نظام طرفدار باطل است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در مدت سه ماه ۳۰ هزار مسلمان بی گناه را شهید کرد، افزود: خون چند ۱۰ هزار شهید باید روی زمین ریخته شود و آمریکا همچنان از رژیم صهیونیستی پشتیبانی کند.

موسوی اصفهانی اضافه کرد: پشتیبانی از صهیونیست ها باید با جلوگیری از خرید اجناس متعلق به این رژیم قطع شود که لازمه این کار داشتن فهرست دقیقی از تولیدت این رژیم است اما مسوولان تاکنون لیست این تولیدات را ارائه نکردند.

وی بیان کرد: علاوه براین باید افرادی که این اجناس را وارد و عرضه می کنند نیز شناسایی شوند و مطالبه مردم دادگاهی این افراد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار