خبرهای داغ:
ملکی:

ایران قوی با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات محقق می‌شود

همدان-عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) تهران با اشاره به اهمیت انتخابات و لزوم مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در این امر مهم گفت: ایران قوی با مشارکت حداکثری در انتخابات محقق می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۷۵۷۳
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰
ایران قوی با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جلسه جهاد تبیین با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات با شعار «ایران قوی؛ مشارکت حداکثری» با حضور دانش‌آموزان رای اولی آموزشگاه‌های صدیقه کبری و ابتکار در شهر ازندریان ملایر برگزار شد.

ملکی از اساتید و عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) تهران با اشاره به اهمیت انتخابات و لزوم مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در این امر مهم گفت: ایران قوی با مشارکت حداکثری در انتخابات محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به برکت جمهوری اسلامی ایران آمریکا زمین‌گیر شده است، خاطرنشان کرد: دشمن طی چهار دهه عمر انقلاب اسلامی بیکار نمانده و مدام در حال توطئه بوده، افزود: در جدیدترین توطئه خود به دنبال ناامید کردن مردم از حضور در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری است.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) تهران با اشاره به اینکه دشمن جنگ تازه‌ای در زمینه انتخابات راه‌اندازی کرده است، اظهار کرد: اگر در این جنگ در میدان نباشیم دشمن به اهداف شوم خود خواهد رسید.

وی  افزود: اگر در انتخابات حاضر نشویم و رای ندهیم یعنی میدان جنگ را ترک کردیم و این همان چیزی است که دشمن دنبال می‌کند.

این برنامه با مشارکت و هماهنگی و همکاری آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان و دانش آموزی منطقه جوکار و ازندریان در مدارس سطح منطقه در حال انجام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات