دستگاه پیشرفته ام آر آی در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) زاهدان امروز جمعه با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۷۷۳
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: این دستگاه ام آر آی پیشرفته با مساعدت و همکاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) با اعتبار بیش از ۷۹ میلیارد ریال خریداری و تحویل بیمارستان خاتم شده است.

حبیب غزنوی اظهار کرد: این دستگاه ام آر آی، از دستگاه‌های پیشرفته کشور است که محدودیت تصویربرداری برای افراد با وزن بالای ۱۰۰ کیلوگرم را ندارد.

وی تصریح کرد: این دستگاه ام آر آی سومین دستگاه سیستان و بلوچستان است که در ۲ سال گذشته در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

غزنوی بیان کرد: با افتتاح این دستگاه، تعداد کل دستگاه های ام آر آی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ۶ دستگاه فعال است.

به گزارش بسیج وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اتفاق جمعی از معاونان و مسوولان این وزارتخانه، امروز دوشنبه وارد زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شد.

بهرام عین اللهی در سفر یک روزه خود به سیستان و بلوچستان ضمن افتتاح چند طرح حوزه بهداشت و درمان استان، جلساتی هم با روسا و مسوولان دانشگاه های علوم پزشکی سیستان و بلوچستان برگزار می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار