حجت الاسلام اکبر پور گفت: دختر گل است، نیاز به مراقبت ویژه دارد زن و دختر ریحانه است گل خلقت و طلای آفرینش اند و مردانی را پرورش دادن که باعث افتخار هستند.
کد خبر: ۹۵۷۷۷۳۴
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام اکبرپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان در جشن همایش بانوی تراز انقلاب که با حضور خواهران بسیجی در سالن اجتماعات اداره کل حفظ آثار نشر و ارزشهای دفاع مقدس  زاهدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یوم الله 22 بهمن گفت: سنگ بنا و فنداسیون انقلاب اسلامی در سال 1342بر زمین گذاشته شد و 15 سال طول کشید تا این سنگ بنا تکمیل شود.

وی با اشاره به این مطلب که این 15 سال پر از درد، رنج، غم و تحریم بود که توسط دشمن برجامعه ایرانی و بزرگان مانند امام خمینی و رهبر معظم انقلاب بوده است، ادامه داد: دشمن نمی خواست ملت ایران یک سالگی، دوسالگی، ویا ده سالگی خود را جشن بگیرد اما به لطف خدا امروز 45 سالگی انقلاب را جشن می گیریم و این آرزو را دشمن به گور برده و خواهد برد که بتواند به نقشه شومش برسد و به ایران ضربه بزند.

حجت الاسلام اکبرپور بیان کرد: این انقلاب به راحتی به دست ما نرسیده که به راحتی از دست دهیم، بلکه بانوان جامعه ما باید بدانند این انقلاب با سختی های بسیاری به دست ما رسیده  و بانوان بسیاری چون شهیده دباغ برای انقلاب از دست داده ایم.

این مسئول تصریح کرد: امروز بانوان جامعه اسلامی پا جای پای بانوان و شیر زنانی گذاشته اند که با تمام وجود از جان و فرزندان خود گذشتند تا انقلاب بماند شهدا ما از دامن مادران پاکدامن و شیرزنانی پرورش پیدا کرده اند که برای بانوان و دختران الگو و اسوه هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر این مطلب که نقش مادری است که فرزندانی نمونه و الگو تربیت کرده اند ادامه داد: شهدا تاج سر همه هستند امروز هرچه ارزش بانوان بیشتر باشد بیشتر دشمن دارید بانوان مانند طلا ارزشمند هستند و طلا به علت ارزش بالایی که دارد دشمن بسیار دارد.

این مسئول تصریح کرد: دختر گل است و نیاز به مراقبت ویژه دارد زن و دختر ریحانه است گل خلقت و طلای آفرینش هستند و مردانی را پرورش دادن که باعث افتخار هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار