خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک:

نقش مساجد و روحانیت موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد

حجت‌الاسلام حسینوند، گفت: مردم با محوریت مساجد و روحانیت در صحنه‌های انقلاب وارد عمل شدند و در راهپیمایی‌ها شرکت می‌کردند و نقش مساجد و روحانیت سبب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۶۴۶
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷

حجت‌الاسلام محمدجواد حسینوند، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اندیمشک، فرارسیدن دهه فجر پیروزی شکوهمند‌ انقلاب اسلامی را تبریک گفت و اظهار کرد: نقش برجسته مساجد و روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی اظهر من‌الشمس بوده و انقلاب اسلامی با این بازوان محکم در جریان نهضت، نقش آفرینی کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک، با بیان اینکه مساجد و روحانیت در رساندن و ابلاغ پیام امام خمینی (ره) در جریان انقلاب اسلامی نقش ویژه‌ای داشتند افزود: مردم با محوریت مساجد و روحانیت در صحنه‌های انقلاب وارد عمل شدند و در راهپیمایی‌ها شرکت می‌کردند و نقش مساجد و روحانیت سبب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

وی تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با محوریت روحانیت و رهبر معظم انقلاب اسلامی به پیش می‌رود و نقش اثرگذار آن را در جهان شاهد هستیم و مردم جهان از این انقلاب و نهضت الگوگیری می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسینوند، عنوان کرد: نقش مساجد و روحانیت و مبلغان در جهاد تبیین و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی و روشنگری بسیار کارساز و راهگشا است.

وی ادامه داد: روحانیت در تمام حوزه‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون در صحنه بوده‌اند و در مساجد نقش‌آفرینی کرده‌اند و این نقش در دوران دفاع مقدس نیز برجسته بود و روحانیون در خط مقدم حضور داشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک، خاطر نشان کرد: پس از هشت سال جنگ تحمیلی و در دوران کنونی در عرصه‌های مختلف اجتماعی از جمله تربیت نسل جوان، امدادرسانی در سیل و زلزله، فعالیت‌های جهادی و فرهنگی و جهاد تبیین شاهد نقش‌آفرینی مساجد هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار