به مناسبت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، نشست بصیرتی جهاد تبیین با محوریت«مشارکت حداکثری مردم در انتخابات» در موزه منطقه ای جنوب شرق زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۵۹۶
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، نشست بصیرتی جهاد تبیین با محوریت«مشارکت حداکثری مردم در انتخابات» در محل موزه منطقه ای جنوب شرق زاهدان با حضور مدیر کل، معاونین و جمعی از پرسنل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان وبلوچستان در این نشست بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: امروز دشمنان اسلام و انقلاب قصد دارند تا با ترفندهای مختلف رسانه ای و جنگ نرم، مردم را از آینده کشور و انقلاب مایوس کنند و به نحوی موجب شوند تا از شرکت در انتخابات که مهمترین عرصه سیاسی هر کشور است دلسرد کنند.

حجت الاسلام محسن اشرفیان افزود: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و قانونی است و هر کس که آینده خود، خانواده و کشورش برای او مهم است باید سهمش را ادا کند و بداند که هر رای، همچون خاری در چشم دشمنان خواهد بود.

وی تاکید کرد: برخلاف تبلیغات سوء دشمنان، انتخابات در ایران کاملاً اختیاری است اما مردم مشارکت را بر خود یک تکلیف و وظیفه می دانند و داوطلبانه و آزادانه در آن شرکت می کنند در صورتی که در بسیاری از کشورهای به ظاهر متمدن و آزاد، شرکت در انتخابات کاملاً اجباری است و در صورت عدم شرکت با جرایم متعددی مواجه می شوند.

به گفته این مسئول؛ هر فرد که صاحب تریبون است و دارای قدرت کلام و نفوذ می باشد و حتی افراد عادی باید دیگران را به مشارکت حداکثری در انتخابات اسفندماه دعوت کند تا با رای بالای مردم شاهد تشکیل مجلسی قوی با پشتوانه بالای مردمی باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار