نشست روشنگری و بصیرت افزایی ویژه رأی اولی‌ها تحت عنوان طرح شهید آرمان علی وردی به مناسبت دهه فجر در دبیرستان امام سجاد (ع) روستای رودگلندام بخش بنت با حضور دانش آموزان این مدرسه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۴۵۸
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر سرهنگ حسین نکوئی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: مردم با بصیرت و درک صحیح از زمان و تحمل مشکلات و سختی های فراوان توانسته دشمن را ناامید کند فقط یک قدم با پیروزی فاصله دارد آن هم حضور حداکثری و انتخاب اصلح است.

وی افزود: ولایت مداری را باید از حضرت فاطمه معصومه (س) آموخت که نمود عینی و عملی آن را به نمایش گذاشت و ما با عمل و انتخاب انقلابی حمایت و پشتیبانی خود را از ولی زمان اعلام و در تحقق گام دوم انقلاب و ایجاد تمدن بزرگ اسلامی و زمینه سازی ظهور حضرت حجت(ع) سهیم خواهیم بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر بیان کرد: مردم صحنه ها و خطر های بزرگی را پشت سر گذاشته و آزمون خود را به خوبی انجام داده‌اند و در انتخابات 11 اسفند با شور و شعور خود حماسه دیگری را به نمایش خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: ما با حضور حداکثری درانتخابات به تکلیف دینی و انقلابی خود عمل و با انتخاب اصلح ، اعتقاد و اعتماد را به جامعه برمی گردانیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار