خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو گفت: ایام الله دهه فجر یاد آور حقانیت نهضت امام خمینی و باطل بودن رژیم پهلوی است و به نوعی تفسیر آیه شریفه "جاءالحق و ذهق باطل" می باشد.
کد خبر: ۹۵۷۶۹۷۵
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷

حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث اقتدار نظام می‌گردد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ یعقوب مصطفی لو فرمانده سپاه آق قلا در مراسم جشن انقلاب در مسجد جامع صاحب الزمان (عج) این شهرستان گفت: ایام الله دهه فجر یاد آور حقانیت نهضت امام خمینی و باطل بودن رژیم پهلوی است و به نوعی تفسیر آیه شریفه "جاءالحق و ذهق باطل" می باشد.

مصطفی لو با اشاره به اینکه بعضی ها از عملکرد رژیم پهلوی بی خبرند و در صدد تطهیر رژیم پهلوی هستند افزود: خيانت های رژیم پهلوی نسبت به ملت ایران و به تاراج گذاشتن این سرزمین بر کسی پوشیده نیست و باید این مطلب برای نسل جدید تبیین شود.

فرمانده سپاه آق قلا در ادامه به برخی از خيانت ها و ولخرجی های رژیم پهلوی در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت : جدایی بحرین از ایران، واگذاری آرارات به ترکیه، واگذاری اترک به شوروی سابق، واگذاری اروندرود به عراق و مناطق نفت خیز به انگلیس، واگذاری نوار شمال شرقی به شوروی از جمله خيانت های رضاخان و محمد رضا شاه نسبت به ملت ایران بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: کسانی که فریب شبکه های ماهواره ای را می‌خورند و دنبال ربع پهلوی هستند حداقل قدری به تاریخ مراجعه کنند و واقعیت های تاریخی را بدانند.

وی در ادامه به قانون ننگین کاپیتولاسیون اشاره کرد و گفت: این قانون عزت و کرامت ملت ایران را خدشه دار می‌کرد و لذا امام تاب نیاورد و علیه رژیم شاهنشاهی خروشید وموفق شد این قانون را لغو کند.

فرمانده سپاه شهرستان آق قلا در پایان گفت : حضور حداکثری مردم درانتخابات باعث اقتدار و قدرت ملت ایران در عرصه های بین المللی و کشورهای منطقه و جهانی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها