خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان درنخستين جشنواره الگوهای برتر كنشگران اجتماعی استان خوزستان؛دخالت نکردن بیگانگان درامور داخلی، پیاده سازی اصل اسلام و تقسیم مساوی ثروت را از اهداف نظام اسلامی برشمرد.
کد خبر: ۹۵۷۶۹۲۶
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در نخستين جشنواره الگوهای برتر كنشگران اجتماعی استان خوزستان گفت: برای اولین باراست با افرادی که در مناطق آسیب دیده فعالیت دارند، دیدار می کنیم و این بسیار پسندیده است.

سرهنگ عادل ساری  با بیان اینکه امر به معروف یکی از بهترین اعمال است، افزود: اکنون بسیاری از مردم به دلیل تبلیغات نمی‌دانند که پیش از انقلاب وضعیت چطور بود.

 

سرهنگ ساری ادامه داد: پس از انقلاب مردمی سال ۱۳۵۷ ما به دنبال پیاده سازی قوانین اسلام در جامعه بودیم که پیشتر در دوران پهلوی به شدت برای ضعیف شدن آنها تلاش شد.

 

او با بیان اینکه پس از انقلاب اهدافی دنبال می‌شد و برخی اصول باید پیاده سازی می‌شدند، بیان کرد: برخی از این اصول پیاده سازی شدند و به بعضی اهداف دست یافتیم ولی در مواردی نیز اینچنین نشد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) دخالت نکردن بیگانگان در امور داخلی، پیاده سازی اصل اسلام و تقسیم مساوی ثروت را از اهداف نظام اسلامی برشمرد.

 

این مقام نظامی یادآور شد: پیش از انقلاب چند شهر تهران، آبادان و اصفهان توسعه یافته بودند و حتی به روستاهای آبادان نیز رسیدگی نمی‌شد، اما پس از انقلاب اسلامی آب و برق و گاز و جاده به دورترین نقاط روستایی رسید.

 

او همچنین به وجود فساد اخلاقی و اقتصادی در دوران پهلوی بین سران درباری اشاره کرد و اظهار داشت: در آن دوران فساد بیداد می کرد ولی انقلاب اسلامی به دنبال حفظ کرامت انسانی بود، با این وجود برخی تحت تاثیر فضای رسانه‌ای دشمن پارسال فتنه پیچیده ای را علیه نظام به بهانه نقض حقوق زنان به کار بردند.

 

سرهنگ ساری یادآور شد که از ابتدای انقلاب موانع بسیاری برای جمهوری اسلامی ایجاد شد و از دل همین مشکلات و موانع آسیب های اجتماعی به وجود‌ آمد که موجب نابسامانی برای مردم شد که ما به دنبال برطرف کردن کم کاری برخی ادارات در این حوزه هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها