خبرهای داغ:
یک دستگاه اتوبوس دانش آموزان برادر از شهرستان خنج به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۷۶۵۵۱
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مراسم بدرقه دانش آموزان به اردوی راهیان نور با حضور جمعی از مسولین شهرستانی در گلزار مطهر شهدای گمنام برگزار شد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا بلاغی فرمانده سپاه خنج در مراسم بدرقه گفت : راهیان نور یک برنامه فرهنگی و معنوی است که هرساله برگزار می گردد که با معرفی پیشرفت های و دستاورد های انقلاب اسلامی زمینه های انگیزه آفرینی و امید بخشی در جوانان را تشکیل می دهد.

وی تصریح کرد: شما دانش آموزان در جایی قرار است قدم بگذارید که جای جای آن شهید دادیم و رزمندگان اسلام به مقابله با دشمن پرداختند و امنیت امروز مدیون جوانانی هستیم که به جبهه ها رفتند و شهید شدند؛ همان جوانانی که هم سن و سال شما عزیزان بودند و به فرمان امام خمینی (ره) لبیک گفتند ، به صورت کاملا اختیاری و خودجوش رفتند و در راه وطن و اسلام شهید شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج افزود : در این چهار روزه قرار است دانش آموزان از مناطق عملیاتی جنوب کشور اعم از اروند رود ، شلمچه کربلایی ایران و... بازدید بعمل آورند من به شما دانش آموزان عزیز توسعه میکنم هر کجای این مناطق مقدس رفتید حتما با وضو باشید زیر که جای جای این مناطق شهید دادیم و مقدس است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار