مهدی نژاد گفت: با نگرش به دستاوردهای انقلاب باید به مسئولین اعتماد کنیم و تا پای جان برای پیشرفت کشورمان تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۵۷۶۵۲۲
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، به مناسبت فرارسیدن دهه فجر نشست«مروری بر دستاوردهای انقلاب » پس از اقامه نماز و عشا و قرائت زیارت آل یاسین در محل مسجد الغدیر برگزار شد .

حجت الاسلام حمید مهدی نژاد، امام جماعت مسجد الغدیر و از اساتید حوزه علمیه در این نشست گفت: انقلاب شکوهمند ایران با رهبری حضرت امام خمینی (ره) ، با شهامت و ازخودگذشتگی جوانان و با الهام از نهضت عاشورا شکل گرفت و تاکنون که چهل و پنج سال از این پیروزی میگذرد به پیشرفت چشمگیری در عرصه های مختلف رسیده ایم .

وی در ادامه افزود: در این سالها کشورمان دارای برجسته ترین پزشکان و دارای رتبه در بخش های مختلف همچون جراحی قلب است .

مهدی نژاد تصریح کرد: امروزه امنیت کم نظیر ما نتیجه حضور مقتدرانه نیروهای انقلاب است که با جان فشانی شهدا بدان رسیده ایم .

وی ادامه داد: در حوزه ی رفاه و بهبود سطح زندگی آنچنان پیشرفت کرده ایم که به هیچ وجه قابل قیاس با زمان قبل از انقلاب نیست . اکنون جاده های آسفالت شده ، صرفه جویی در زمان با وجود متروها ، وجود آب و برق و گاز در شهرها و روستاها ، ساخت اماکن ورزشی ، مدرسه سازی و پیشرفت های آموزشی و بهداشتی _درمانی از جمله دستاوردهای انقلاب است .

مهدی نژاد در پایان گفت: این پیشرفت ها با اعتماد به مردم و مسئولین صورت می‌پذیرد پس وظیفه ی ما بعنوان یک ایرانی این است که برای پیشرفت کشور در انتخابات پیش رو شرکت کنیم و از آن سر باز نزنیم .

ارسال نظرات
آخرین اخبار