خبرهای داغ:

گرامیداشت روز حفاظت اطلاعات در سپاه اذرشهر

تبریز- یکی از مسئولان سپاه عاشورا در این آیین گفت: پیرو فرمایشات رهبری لازم است همه ساله در دهه فجر از حرکت تاریخ ساز ملت ایران، به سمت اهداف و ارزش های الهی و ایستادگی ملت ایران به پای انقلاب خدا را شکر کنیم.
کد خبر: ۹۵۷۶۳۱۷
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان شرقی، این مقام مسئول، در جمع فرماندهان و شورای رده های بسیج آذرشهر،خاطر نشان کرد: علیرغم آرایش و تلاش های استکبار جهانی در 44 سال اخیر بر علیه انقلاب اسلامی، انقلاب ما سالم و وسعت یافته، جشن 45 سالگی خود را گرفته و به حرکت خود ادامه می دهد.

وی افزود: امروز تفکر انقلاب، دنیا را تسخیر کرده است و جنگ 120 روزه غزه در مقابل استکبار جهانی، در سایه همین تفکرانقلابی رخ داد و دلها را متوجه خود کرد.

این مقام مسئول، اظهار کرد: امروز دشمن با جدیت تمام از طریق رسانه ها و جنگ نرم درصدد تخریب جمهوری اسلامی است که برای مقابله با آن، دهه فجر فرصت مغتنمی است تا دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی برای نسل جوان، بازگو شود

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران عملیات غرورآفرین والفجر 8 در بیستم بهمن 1364، این عملیات را از جمله عملیات‌های موفق دوران 8 سال دفاع مقدس عنوان کرد که فرماندهان و رزمندگان اسلام توانستند به بهترین نحو  با رعایت اصول حفاظتی در این عملیات پیروز شوند .

فرمانده سپاه آذرشهر در ابتدای این مراسم از عملیات والفجر 8، بعنوان یک عملیات آبی، خاکی و تهاجمی نام برد که رزمندگان اسلام، شبه‌جزیره فاو در غرب رودخانه اروند و در خاک عراق را به تصرف خود در آوردند.

حقیقت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان عملیات والفجر8، خاطر نشان کرد: امروز تمامی پاسداران و بسیجیان به تبعیت از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، از آرمان های  آنان، محافظت خواهند کرد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، بر لزوم شرکت پرشور مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: پیرو اطاعت از فرمان رهبری، کسانی که مخاطب دارند باید مردم را به حضور در انتخابات، دعوت کنند.

گرامیداشت روز حفاظت اطلاعات در سپاه اذرشهر

در پایان برنامه از پیشکسوتان و مسئولین حفاظت اطلاعات رده های بسیج و برندگان مسابقه حفاظتی اوسینت، تجلیل شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار