خبرهای داغ:
حبیبیان:

اصلی‌ترین و سیاسی‌ترین جلوه نظام، انتخابات است

همدان-هادی سیاسی کشوری گفت: اصلی‌ترین و سیاسی‌ترین جلوه نظام، انتخابات است و باید بنا به فرموده مقام معظم رهبری اهمیت داده شود.
کد خبر: ۹۵۷۶۲۷۰
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

اصلی‌ترین و سیاسی‌ترین جلوه نظام، انتخابات است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی اصغر حبیبیان در نشست سیاسی و جهاد تبیین کارکنان و سربازان سپاه ناحیه کبودراهنگ ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: اصلی‌ترین و سیاسی‌ترین جلوه نظام، انتخابات است و باید بنا به فرموده مقام معظم رهبری اهمیت داده شود.

وی کرد: در زمان طاغوت تفسیر دو سوره انفال و توبه ممنوع بود چراکه رهیافت‌های سیاسی آن بسیار بود و کسی حق نشر آن را نداشت.

هادی سیاسی با تاکید بر آیاتی از قرآن کریم مبنی بر نگهداری امانت و عدم خیانت در امانت تصریح کرد: ما نباید در امانت خیانت کنیم و این انقلاب باید حفظ شود و این امانت توسط کسانی خیانت می‌شود که حب مال، فرزند و... باشد و تنها عامل برون رفت از این مساله تقوا داشتن است.

وی با تاکید بر اینکه ما باید انتخابات را از سطح عادی به راهبردی تغییر دهیم، اظهار کرد: باید راهبردها را در هشت گام عنوان و تقویت کنیم که یکی از آنها مشارکت قوی است و باید در این راه تلاش جدی کرده و افرادی که قصد شرکت در انتخابات را ندارند، متقاعد کنیم تا پای صحنه بیایند.

حبیبیان عنوان کرد: دشمن در صدد صدمه زدن به حکومت دینی ما است و این اهداف خود را از طریق ایجاد تفرقه و ناامن کردن جامعه دنبال می‌کند و باید در این عرصه سیاسی پیش رو بسیار دقت کرده و به هوش باشیم تا مشکلی پیش نیاید.

اصلی‌ترین و سیاسی‌ترین جلوه نظام، انتخابات است

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار