خبرهای داغ:
محمدی خبر داد

برگزاری همایش بزرگ رای اولی‌ها در اسدآباد

همدان-رییس آموزش و پرورش اسدآباد برگزاری جشن تکلیف ۹۰۰ دانش آموز دختر در مسجد جامع در هفته جاری خبر داد و گفت: در ایام دهه فجر دو همایش بزرگ برای دانش آموزان رای اولی دختر و پسر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۵۹۱۱
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سجاد محمدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ایام دهه فجر دو همایش بزرگ برای دانش‌آموزان رای اولی دختر و پسر شهرستان اسدآباد در دو سالن برگزار می‌شود، اظهار کرد: مراسم پسران در سالن کانون پرورش و مراسم دختران نیز در سالن خلیج فارس و با حضور سخنرانان کشوری برپا خواهد شد.

وی از برگزاری جشن تکلیف ۹۰۰ دانش آموز دختر در مسجد جامع در هفته جاری خبر داد و گفت: این مراسم با حضور امام جمعه شهرستان برگزار می‌شود.

رییس آموزش و پرورش اسدآباد به برگزاری یادواره شهدای معلم اشاره و عنوان کرد: در این ایام همچنین مراسم تبیین افزایش مشارکت در انتخابات مخصوص والدین نیز در دو مدرسه معلم و ابوریحان برگزار می‌شود.

وی درباره دیگر برنامه دهه فجر این مرکز گفت: روز چهارشنبه نیز جشن بزرگ ستارگان در سالن ارشاد برگزار می‌شود که در آن از نخبگان ، رتبه های برتر کنکور و دانش آموزان نمونه در حوزه های مختلف تحلیل بعمل خواهد آمد.

محمدی همچنین در پایان از برنامه‌ریزی برای حضور گسترده فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات آتی خبر داد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات