مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی گفت: در بخش شعر 85 اثر، ادبیات داستانی 95 اثر، صنایع دستی 69 اثر و جشنواره فیلم بالغ بر 12 اثر به دبیرخانه جشنواره‌های استانی استان مرکزی ارسال شد که بیانگر روحیه هنری استان مرکزی است.
کد خبر: ۹۵۷۶۲۰۳
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علی امیری مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی عصر روز گذشته در مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌های ادبیات داستانی، شعر، فیلم و صنایع دستی بسیج استان مرکزی با اشاره به استقبال انجام شده از این جشنواره گفت: شمار آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره درخور توجه است به طوری که بیش از 260 اثر به این جشنواره ارسال شد و برخی از آثار از جمله تئاتر «خفگی» به کاگردانی هنرمند استانی «شهرام سلطانی» توانست در جشنواره تئاتر فجر خوش بدرخشد.

وی با اشاره به تفکیک آثار ارسالی در بخش‌های مختلف جشنواره افزود: در بخش شعر 85 اثر، ادبیات داستانی 95 اثر، صنایع دستی 69 اثر و جشنواره فیلم بالغ بر 12 اثر به دبیرخانه جشنواره‌های استانی استان مرکزی ارسال شد که بیانگر روحیه هنری استان مرکزی است.

امیری با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره گفت: استعداد یابی، استعداد پروری و ارتقای سطح هنری هنرمندان در سطح استان و کشور و نیز قدردانی و تجلیل از زحمت هنرمندان در راستای پیشرفت و تجلی هنر متعالی و انقلابی از اهداف این جشنواره است.

گفتنی است در پایان این مراسم از 22 هنرمند برتر بسیجی استان تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات