خبرهای داغ:

مدرسه شش کلاسه آچاچی میانه افتتاح شد

تبریز- مدرسه شش کلاسه آچاچی میانه بعد از ظهر امروز همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و شش کلاس درس به فضاهای آموزشی شهرستان میانه افزوده شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۱۸۶
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۴

یه گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مدیرکل نوسازی مدارس استان در آیین افتتاح این مدرسه گفت: امروز شاهد افتتاح مدرسه شش کلاسه آچاچی میانه که یک مدرسه سنگی است، هستیم.

فرهاد فرهودی افزود: بر اساس سیاست های دولت، نوسازی مدارس موظف است تا مدارس سنگی و کانکسی را ساماندهی کند که این مدرسه اولین مدرسه سنگی است که ساماندهی شده است.

وی ادامه داد: این مدرسه در ۴۱۰متر مربع و با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان به صورت تمام دولتی ساخته شده است، ما در ایام الله دهه فجر در سطح استان شاهد آغاز افتتاح ۲۵ طرح آموزشی شامل ۱۵۵ کلاس درسی با اعتباری ۲۳۵ میلیارد تومان هستیم.و به امید خدا تا پایان سال، مراسم افتتاح تمامی این مدارس برگزار و به ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق تحویل داده خواهد شد.

فرهودی در پایان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت مدرسه سازی در شهرستان میانه با بیان این که هزینه برای آموزش و پرورش،سرمایه گذاری برای آینده سازان جمهوری اسلامی ایران است گفت: در شهرستان میانه در طی ماه های گذشته شش طرح شامل ۲۳ کلاس درس با اعتباری بالغ یر ۳۵ میلیارد تومان، احداث شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار