مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان:
ابراهیمی گفت: زنان در جریان انقلاب اسلامی علاوه بر انجام دادن وظایف خود در خانواده نقش بسیار باشکوهی در راهپیمایی ها و پیروزی انقلاب داشتند.
کد خبر: ۹۵۷۵۷۳۳
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، زهرا ابراهیمی روز جمعه در جشنواره فرهنگی و ورزشی و پیاده روی خانوادگی که به مناسبت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر در محل دهکده المپیک زاهدان برگزار شد، افزود: نقش مثبت زنان و دختران در پیروزی انقلاب اسلامی از چنان اهمیتی بر خوردار بود که رهبر کبیر انقلاب بارها و بارها به آن اشاره کرده است.

وی در خصوص نقش بانوان در هشت سال دفاع مقدس افزود: زنان در جریان جنگ تحمیلی در پشتیبانی از رزمندگان نیز تلاش شایسته ای داشتند.

دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان افزود: در شرایط کنونی نیز که دشمنان با توطئه و نقشه های مختلف قصد به انحراف کشاندن جوانان را دارد، زنان نقش مهمی در خنثی کردن این توطئه ها دارند.

وی تربیت دینی و صحیح فرزندان را یکی از بزرگترین وظایف زنان عنوان کرد و گفت: حفظ حجاب و عفاف زنان و دختران علاوه بر اینکه بر ارزش های آنان می افزاید، در سلامت فضای جامعه نیز تاثیرگذار است.

ابراهیمی بیان کرد: اگر به تاریخ انقلاب اسلامی که اکنون در چهل و پنجمین سالگرد آن هستیم را چون کتابی ارزشمند بنگریم ،یقینا روشن ترین فراز آن مربوط به باور حقیقی معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب به جامعه زنان است و این مهم را در حضور موثر و فعالانه زن در مهم ترین مناسبات سیاسی وقت شاهد بوده ایم.

وی تصریح کرد: در این مقطع از زمان بیش از هر دوره ی دیگری به تلاشی جهادگونه در جهت ارتقای سطح امید اجتماعی جامعه نیازمندیم و این اصل مهم از مسیر تلاش برای توسعه پایدار جامعه زنان می گذرد.

به گزارش خبرنگار بسیج این همایش با محوریت کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر سیستان و بلوچستان برگزار و در حاشیه این همایش نیز نمایشگاه صنایع دستی، ایستگاه سلامت و نمایشگاه عکس برگزار شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار