خبرهای داغ:
زهره‌وند خبر داد

برگزاری ۲۵عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در حوزه مقاومت نرجس خاتون همدان

همدان-فرمانده حوزه مقاومت نرجس خاتون همدان از برگزاری ۲۵عنوان برنامه به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر به همت بسیجیان این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۵۷۱۶
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶

سمیه زهره‌وند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر اینکه دهه فجر برای کشور ما یک فرصت تاریخی بود و ملت ما را از یک حصار بسیار خطرناک خارج کرد، اظهار کرد: دهه فجر،۲۲ بهمن عید انقلاب اسلامی است و همه ما اعم از زن و مرد، پیر و جوان، در هر شغل و مقام و جایگاه که باشیم باید قدردان خون پاک شهدای والا مقام باشیم که از همه داشته‌های خود گذشتند تا انقلاب اسلامی این درخت تنومند به ثمر بنشیند.

وی افزود: جشن ایام دهه فجر باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود و در همین راستا ۲۵ عنوان برنامه در نظر گرفته شده که به همت بسیجیان در حوزه مقاومت نرجس خاتون همدان به مناسبت این ایام برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت نرجس خاتون همدان تصریح کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به فضاسازی متناسب با دهه فجر، داستان‌گویی برای نوجوانان در مورد دلایل ایجاد انقلاب، مسابقه نقاشی با موضوع دهه فجر، نشست‌های بصیرتی و دورهمی دهه‌ فجر با کودکان و خردسالان اشاره کرد.

وی عنوان کرد: اجرای گروه تئاتر، روایتگری دوران پیروزی و اهداف بلندمدت انقلاب اسلامی و ارتباط آن با ظهور، مسابقه عکاسی از جشن‌ها و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، برگزاری سخنرانی و روشنگری با حضور اساتید مجرب در مدارس نیز از دیگر برنامه‌های ایم الله دهه فجر در این حوزه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار