خبرهای داغ:
سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: یکی از شاهکارهای حفاظت اطلاعات سپاه، عملیات غرورآفرین والفجر هشت است. به آنچه گفتند و عمل کردیم، پیروزی حاصل شد و امروز نیز به آنچه می گویند عمل کنیم پیروزی نصیبمان می شود. 
کد خبر: ۹۵۷۵۷۱۱
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹

قزوین_ به گزارش بسیج، صبح امروز با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، حجت الاسلام یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سردار افروزی فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، امیر حسین محمدشفیعی فرمانده لشکر ۱۶ زرهی استان قزوین، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین، سرهنگ عبدالرضا قنبرلو مسوول سازمان حفاظت اطلاعات سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران در سالن حضرت زهرا(س) سپاه استان برگزار شد.

سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران مبارزات و انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای امنیت پایدار مردمی در مرزهای کشور، شهدای جبهه اسلامی و مدافع حرم به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: ما از همان آغازین روزهای فجر انقلاب، مفتخر هستیم که از امام خویش صیانت کردیم.

وی گفت: صیانت ما از امام و انقلاب در روزهایی صورت گرفت که سپاه وجود نداشت و ارتش انقلابی در دست امرای شاه بود و در چنبره نظامی گری قرار داشت و ما آن روزها از امام خود صیانت کردیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به پشتوانه مردمی انقلاب اظهار کرد: ۴۵ سال است که نگاه های مومن ملت ایران و مادران شهدا نگران شما هستند که مبادا در مسیر صیانت از انقلاب اسلامی، اتفاقی برای شما رخ دهد. مسوول حفاظت از انقلاب اسلامی، همین دل های مومنی است که شبانه روز نگران و دعاگوی نیروهای نظامی و انتظامی هستند.

سردار رفیعی آتانی در بخش دوم سخنان خود با اشاره به عملیات غرورآفرین والفجر هشت عنوان کرد: ضامن حفاظت دین خدا، خون سیدالشهدا ست و ایشان مسوول حفاظت از دین خدا می باشد. یکی از شاهکارهای حفاظت اطلاعات سپاه، عملیات غرورآفرین والفجر هشت است. به آنچه گفتند و عمل کردیم، پیروزی حاصل شد و امروز نیز به آنچه می گویند عمل کنیم پیروزی نصیبمان می شود. 

وی افزود: حفاظت با استفاده از همه ظرفیت های خود تا امروز ماموریت های بزرگی در سپاه را اجرا کرده است. امکانات و ظرفیت و نیروی انسانی ما، ناموس و مایه غیرت ماست و باید نگاه نامحرم را از آن برداریم همچنان که کوتاهی در این امر، قابل بخشش نیست چرا که آسیب های جدی در پی خواهد داشت. امروز نام پاسدار با روز میلاد سیدالشهدا(ع) گره خورده و تمام تلاش ما این است در مسیر سیدالشهدا(ع) همچون یاران وفادارش پاسدار صیانت دین خدا باشیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار