خبرهای داغ:
معاون علمی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خبر داد؛

مشوق های مالی و کسر خدمت برای جهادگران علمی و پژوهشگران دانشگاهی

مشوق های مالی و کسر خدمت برای جهادگران علمی و پژوهشگران دانشگاهی
  معاون علمی و پژوهشی سپاه استان قزوین از ارائه خدماتی همچون مشوق های مالی و کسر خدمت برای جهادگران علمی و پژوهشگران دانشگاهی توسط این معاونت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۸۵۳۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵

قزوین_ به گزارش بسیج، دکتر کریم عباسی صبح امروز در دیدار با دکتر دیده بان رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: رویکرد حل مسئله مهم ترین محور فعالیت های معاونت علمی و پژوهشی سپاه استان قزوین است و در این زمینه آمادگی همکاری های مشترک وجود دارد.

وی ضمن اشاره به مشوق های این معاونت برای جهادگران علمی تصریح کرد: ارائه خدمات کسری خدمت سربازی برای جهادگران علمی و همچنین خدمات و مشوق برای پژوهشگران مقاطع تحصیلات تکمیلی ارشد و دکترا ازجمله مواردی است که برای حمایت از این قشر ارائه می شود.

در این دیدار دکتر دیده بان ضمن اشاره به فعالیت های علمی صورت گرفته در حوزه تحقیقات علوم پزشکی قزوین بیان کرد: بسیاری از طرح های حوزه علوم پزشکی نیازمند حمایت های مالی است تا به مرحله تولید برسد که ظرفیت حمایتی معاونت علمی سپاه می تواند در این خصوص مؤثر و راهگشا باشد.

در ادامه این دیدار مدیران مراکز رشد و زیست فناوری معاونت علمی نیز به بیان ظرفیت های موجود در حوزه همکاری های مشترک پرداختند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار