به مناسبت دهه فجر

مسئولان شهرستان دیلم با خانواده شهید «جواد عبادی» دیدار کردند

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ،مسئولان شهرستان دیلم با خانواده شهید «جواد عبادی» دیدار و از صبر و استقامت والدین شهدا تقدیر کردند.
کد خبر: ۹۵۷۵۶۲۶
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸

مسئولان شهرستان دیلم با خانواده شهید «جواد عبادی» دیدار کردند

به گزارش خبرنگار بسیج از دیلم، فرماندار دیلم در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و با آرزوی سلامتی برای والدین شهیدان اظهار داشت: نیازمند دعای خیر خانواده شهدا برای ادامه راه شهدا و خدمت به مردم هستیم.

محمد اسدی تصریح کرد: شهدا برای بندگی خداوند متعال مسیر مجاهدت را انتخاب کردند و ما باید از شهدا الگو بگیریم که برای انقلاب و نهضت حضرت امام (ره) و برافراشته شدن پرچم پر افتخار که نماد قدرت، عظمت، شایستگی اسلام است مجاهدت و همت کردند.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان دیلم اظهار کرد: هدف از بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر و دیدار با خانواده شهدا، باید انتقال پیام‌ها و دستاوردهای انقلاب به مردم به ویژه نسل جوان و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان و نشان دادن راهشان به سایرین باشد.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی به چهل و پنج سالگی خود رسیده و در این مسیر شهدا و ایثارگران برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی از خودگذشتگی کردند و حماسه‌های زیادی آفریدند و ما نیز باید همواره رهرو راهشان باشیم و نگذاریم یاد و نامشان به فراموشی سپرده شود.

شهید جواد عبادی متولد ۱۳۴۳ بوده که پس از مجاهدت در جبهه‌های حق علیه باطل، سرانجام در تاریخ ۱۳۶۴/۰۴/۱۸ در منطقه‌ی شرهانی در مصاف با مزدوران بعثی عراقی به درجه‌ی رفیع شهادت نائل شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار