خبرهای داغ:
امام جمعه میانه:

ایران هرگز در برابر استکبار سر خم نمی‌کند

تبریز- امام جمعه میانه در جمع صدها نفری بسیجیان بر حرکت در مسیر حق بدون ترس و تردید، تاکید کرد و گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران، مظهر جبهه حق در جهان است و هرگز در برابر استکبار سر خم نمی‌کند.
کد خبر: ۹۵۷۵۴۴۶
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، پیروزی جبهه حق در برابر باطل را امری قطعی دانست و افزود: قلّت افراد نمی‌تواند توجیهی بر عدم قیام در برابر باطل باشد چراکه پیروزی حق وعده الهی است و پیروان حق حتی بسیار اندک باشند، باز هم پیروز خواهند بود.

   وی افزود: خداوند مدافع حق است و در ذات حق، پیروزی قرار داده است لذا هر کس باید وضعیت و جبهه خود را مشخص کند که پیرو جمهوری اسلامی با رهبری ولایت فقیه است یا پیرو استکبار با رهبری قماربازانی همچون بایدن، ترامپ و امثال آن ها.

   خطیب جمعه میانه با بیان اینکه جوانان از گذشته و دستاوردها اطلاع چندانی ندارند و جهاد تبیین باید با جدیت انجام شود، بر پاسخگویی مسئولین در برابر خواسته‌های بجای جوانان تاکید کرد و گفت: از بارزترین مشکلات امروز جوانان ما بیکاری است و نباید به دشمن مجال داد تا از این فرصت، جوانانمان را در دام نیرنگ‌های خود گرفتار سازند.

   وی با اشاره به تحولات اخیر منطقه و قدرت‌یابی روزافزون مقاومت، خروج آمریکا از منطقه را بسیار زود دانست و با اشاره به زیاده‌گویی‌های سردمداران آن ها، اظهار کرد: آمریکا اگر بخواهد پایش از حریمش درازتر کند، کشتی‌ها و تجهیزاتش را در منطقه نابود خواهیم کرد.

   حجت‌الاسلام رشادی خودباوری و اقتدار را از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب برشمرد و با بیان اینکه تا رسیدن به قله‌ها فاصله چندانی نداریم، حضور حداکثری در انتخابات را تسریع‌گر این حرکت و نشانه امید ملت عنوان کرد.

وی افزود: دشمن در پی کمرنگ کردن حضور ماست ولی ملت با عمل به این وظیفه شرعی خود، دشمن را مایوس کرده و بار دیگر اثبات خواهند کرد که هرگز به افراد مست و لاابالی خارج‌نشین، اجازه تعیین تکلیف نمی‌دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار