خبرهای داغ:

رژه موتوری و خودرویی در بخش میداوود برگزار شد

رژه موتوری و خودرویی از حوزه مقاومت بسیج میداوود تا گلزار شهدا به یاد استقبال و ورود تاریخ ساز امام خمینی(ره) به وطن در ۱۲ بهمن سال ۵۷ و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۳۰۰
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج باغملک؛ موتورسواران در حالی که تصاویری از رهبر کبیر انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب ، سرداران شهید مقاومت و شاخه های گل همراه داشتند با طی مسیر جاده اصلی میداوود در گلزار های شهدای سردشت ، میانکل و شهدای گمنام میداوود حاضر شدند و با قرائت فاتحه ، نسبت به مقام شامخ شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

همچنین آیین نمادین استقبال از لحظه ورود امام خمینی(ره) به وطن در ساعت ۹ و۳۳ دقیقه، با سردادن سرود "خمینی ای امام" درب حوزه بسیج میداود ، توسط بسیحیان و مردم برگزار شد.

امام خمینی(ره) در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ پس از ورود به وطن و استقبال تاریخی و مردمی از ایشان در فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران ، رهسپار بهشت زهرا شدند و یک سخنرانی تاریخی خطاب به دولت غیرقانونی بختیار ایراد فرمودند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) میداوود به خبرنگار رسانه میداوود گفت: در نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی ، ده‌ها برنامه و آیین بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر بخش میداوود برگزار می‌شود.

سروان پاسدار عبدالله زکوی افزود:در نخستین روز از ایام دهه فجر، زنگ انقلاب در مدارس خوزستان به صدا درآمد.
وی گفت: چندین برنامه دیگر تا ده روز آینده جهت گرامیداشت دهه فجر در میداوود برگزار خواهد شد.

۱۰ کمیته ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی مسوولیت برگزاری آیین‌ها و برنامه‌های گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در میداوود برعهده دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار