تبریز- امام جمعه تبریز با اشاره به اهمیت انتخابات و مهم تر از آن حضور مردم در این رویداد، اظهارداشت: تلاش دشمنان کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است.
کد خبر: ۹۵۷۵۲۷۱
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  سید محمدعلی آل هاشم در خطبه های نمازجمعه این هفته تبریز، اظهار امیدواری کرد: با اراده ملت انتخابات پرشوری خواهیم داشت و یکی از نکات مهمی که دستگاه‌های تبلیغی و رسانه‌ای و مجموعه‌های مردمی باید انجام دهند، فضاسازی انتخاباتی است. 

وی با تاکید کرد: فضایی پر از شور انتخاباتی برای مردم یادآوری می کند که قرار است کاری بزرگ و حماسه ای جاوید خلق کنند که بر همین اساس باید کشور را به گونه‌ای آماده کرد تا صحنه انتخابات جدی‌ترین و پرشورترین صحنه‌های مشارکت عمومی آنها رقم بخورد.

حجت الاسلام آل هاشم از انتخابات به عنوان سنگر اقتدار کشور نام برد و گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای کشور در برابر تهدیدات مصون نگه داشته و در عین حال فرصت‌ خوبی در پیش‌ روی کشور قرار می‌دهد، بنابراین هر کسی به نظام اسلامی اعتقاد دارد، باید شرکت در انتخابات را وظیفه خود بداند.

امام جمعه تبریز در بخش دیگر سخنان خود به سالگرد پیروزی انقلاب و دستاوردهای آن اشاره و بیان کرد: نقش آفرینی و تاثیرگذاری در معادلات منطقه ای و جهانی ایران از جمله برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است. 

حجت الاسلام آل هاشم

افزود: در زمان رژیم ستمشاهی تمام اختیارات کشور به دست آمریکایی ها تدوین و اجرایی می شد، اما هم اکنون مشکل‌ترین و حساس‌ترین مسائل منطقه بدون مشارکت ایران حل نمی‌شود که این امر نشان دهنده عمق تاثیرگذاری سیاسی و فرهنگی جمهوری اسلامی است و این دستاورد کمی نیست.

وی اظهار کرد: در آن دوران که درآمدهای سرشار نفتی به اقتصاد کشور سرازیر می شد، آمریکا نفت ما را می خرید و به جایش فانتوم تحویل می داد، اما امرو به همت جوانان دانشمند و فعالیت های جهانی ایران اسلامی به یکی از مهمترین و بزرگ ترین کشورهای جهان در علوم و فنون دفاعی تبدیل شده ایم.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: ایران اسلامی که سال ها در تحریم جهانی است، به هیچ عنوان شبیه یک کشور تحریم شده نبوده و ملتی که در برابر همه چیز ایستاده باز هم روی آرمان ها و اهداف تعیین شده توسط امامین انقلاب پافشاری می کند و به غرب و استکبار تکیه نکرده و نخواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه در زمینه اطلاع‌رسانی از پیشرفت‌های کشور کوتاهی های بسیاری می شود، به بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه توانمندی‌های داخلی اشاره و اظهار کرد: ایشان عدم اطلاع‌رسانی درست از این دستاوردها را مطرح کردند، چون این پیشرفت‌ها به درستی و به موقع بیان نشده است و در این موضوع کم تحرک هستیم، در حالیکه ملت باید بدانند در چه کارهایی ما توانمندی داریم که هنوز روایت نشده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار