خبرهای داغ:
دومین دوره مسابقات بین المللی شطرنج "جام طاقبستان" که با حضور ۳۰۰ ورزشکار داخلی و خارجی به میزبانی شهر کرمانشاه در حال برگزاری بود عصر امروز پنجشنبه با معرفی نفرات برتر هر رده سنی به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۵۷۵۱۸۷
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، در آیین اختتامیه این رقابت ها با حضور استاندار کرمانشاه و سرپرست فدراسیون شطرنج، مسوول تیم داوران این دوره از رقابت ها گزارشی از نتایج این رقابت ها را اعلام کرد.

در جدول قهرمان اساتید ووگار رسول اف از کشور آذربایجان به مقام قهرمانی رسید، در جدول B که مخصوص ریتینگ داران هزار و ۹۰۰ بود مجتبی صفراسکندر از ایران به مقام نخست دست یافت، در جدول C که مخصوص رده های زیر ۱۴ ساله ها بود پارسا آزموده از ایران عنوان اول را به دست آورد و در جدول جانبی (برق آسا) نیز امیر محمد آزادی قهرمان شد.

سرپرست فدراسیون شطرنج در این مراسم گفت: استان کرمانشاه جزو استان های فعال در رشته شطرنج کشور به شمار می رود که از ظرفیت بسیار خوبی در برگزاری رقابت های ملی و بین المللی برخوردار است.

شادی پریدر با قدردانی از مسوولان استان کرمانشاه و دست اندرکاران این رقابت ها افزود: برگزاری مسابقه بین المللی کاری زمانبر و سخت است که برگزاری آن به ویژه در استان نیاز به حمایت همه جانبه مسوولان مختلف آن استان دارد.

وی در زمینه برگزاری رقابت های رده های سنی نیز افزود: مسابقات قهرمانی رده‌های سنی دختران و پسران که مقرر بود اسفند ماه سال جاری برگزار گردد لغو شد و فروردین ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات