خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن فارس در گفت‌وگو با بسیج، به تشریح برنامه‌های این سازمان در دهه مبارک فجر پرداخت.
کد خبر: ۹۵۷۵۱۴۳
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

حسین پناهی مسئول سازمان مهندسین صنعت و معدن فارس در گفت‌وگو با بسیج در شیراز، با تشریح برنامه‌های این سازمان در دهه مبارک فجر اظهار داشت: افتتاحیه واحد صنعتی دانش‌بنیان در منطقه ویژه اقتصادی شیراز از جمله مهترین این برنامه‌هاست که 16 بهمن ساعت 13 منطقه ویژه اقتصادی شیراز انجام می‌شود.

به گفته پناهی، افتتاح بانک جلبک، پالایشگاه زیستی جلبک صنایع غذایی، دارویی، آرایشی با میزان سرمایه‌گذاری فاز1، 32 میلیارد تومان  از دیگر طرح‌های دهه مبارک فجر است که در حال حاضر 11 نفر مشفول به کار دارد و  درحال جذب 24 نفر است.

وی با بیان اینکه این واحد تولیدی صنعتی با حمایت قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه فجر و سازمان بسیج مهندسین صنعت معدن فارس با  تسهیلات کارفرمایی قرض الحسنه به بهره‌برداری رسیده است، ادامه داد: برگزاری جلسه جهاد تبیین صنعت معدن تجارت با سخنرانی دکتر نوری از تهران از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر در بسیج صنعت و معدن فارس است.

برگزاری کلینیک سیار صنعت در شهرک های صنعتی استان فارس با حضور مشاورین خبره و متخصص و مسؤلین دستگاه های دولتی؛ برگزاری نشست هم اندیشی نخبگان صنعت؛ و برگزاری جلسه حمایت از تولید با همکاری قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء (ص) سپاه فجر، از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج صنعت و معدن فارس است که پناهی از آن یاد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار