مراسم عطرافشانی غبارروبی گلزار شهدای شهر اردل با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۰۸۹
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ امام جمعه شهرشان اردل گفت: این انقلاب "جمهوری اسلامی ایران" به انقلاب حضرت حجت بن الحسن المهدی علیه السلام متصل می شود به شرط آن که رابطه قوی بین مردم و ولی فقیه برقرار باشد.

حجت الاسلام مجتبی محمدی ادامه داد: برای تقدیم انقلاب اسلامی بدست امام عصر ارواحنافداه باید مثل زمان مرحوم حضرت امام خمینی رحمت الله علیه که مردم پای کار انقلاب ایستادند و به رهبری امام راحل، انقلاب اسلامی را بعد از اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در ایران تثبیت کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید صالحی شهر اردل در حاشیه این مراسم گفت: تلاوت قرآن، غبارروبی گلزار شهدا ، احترام به مقام شامخ شهیدان و قرائت فاتحه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید حبیبی دشتک گفت: در ایام الله دهه فجر غبارروبی عطرافشانی از گلزار شهدای شهر دشتک انجام شد و سخنران برنامه به بعضی از دستاورد های انقلاب اسلامی اشاره و بیان کردند: خدمات جمهوری اسلامی بی نظیر است.

آنان گریزی به شهدای انقلاب داشتند و در پایان به انتخابات پیش رو اشاره کردند که با حضور حداکثری مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسراییل جنایتکار زده می شود.

شایان ذکر است: رژه خودرویی هم قبل از برنامه گلزار شهدا در شهر دشتک برگزار شد.

ارسال نظرات