عطرافشانی گلزار مطهر اولین بانوی شهید انقلاب اسلامی جنوب کشور

همزمان با آغازین روز از دهه مبارک فجر، گلزار مطهر شهیده سمنبر عالیپور اولین بانوی شهید انقلاب اسلامی در جنوب کشور توسط جمعی از بسیجیان خواهر شهرستان دیّر عطر افشانی شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۰۶۲
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰

عطرافشانی گلزار مطهر اولین بانوی شهید دفاع از انقلاب جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، زینب فخرایی مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان دیّر عصر پنجشنبه در مراسم عطرافشانی شهیده سمنبر عالیپور اولین شهید زن جنوب کشور انقلاب اسلامی با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: امروز با شرکت در مراسم عطرافشانی گلزار مطهر شهیده سمنبر عالیپور، به یاد و تجلیل از این نماد ایثار و شهادت، اراده‌ی ما برای پایبندی به ارزش‌ها و اهداف انقلاب بیشتر شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان دیّر با بیان اینکه شهیده عالیپور با ایمان و اراده‌ی خود، نمونه‌ای درخشان از بانوان ایرانی است که در مسیر انقلاب اسلامی و عدالت اجتماعی قدم گذاشته‌اند افزود: ما بسیجیان، همواره آماده‌ایم تا با ایمان و اراده، به اهداف انقلاب اسلامی پایبند بمانیم و در راه پیشرفت و تحقق اهداف انقلاب، قدم برداریم.

شهیده سمنبر عالیپور، به عنوان اولین بانوی شهید جنوب کشور و استان بوشهر، در تاریخ ۱۳ آذر سال ۱۳۵۷، همزمان با سوم محرم، در مبارزات علیه دژخیمان، با استواری و ایمان به ارزش‌های دین و وطن، جان خود را فدا کرد و شربت شهادت را با زبان روزه نوشید.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار