پیام تبریک فرمانده سپاه شهرستان دیلم

فرمانده سپاه شهرستان دیلم در پیامی فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۷۴۹۹۵
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم سرهنگ سلیمی فرمانده سپاه شهرستان دیلم در پیامی فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

متن پیام فرمانده سپاه شهرستان دیلم به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

دهه مبارک فجر، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه ه‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کرد.

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری حکیم فرزانه‌ای است که اندیشه‌ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

ملت ما در عرصه‌های علمی پس از انقلاب اسلامی پیروز و سرفراز شد و در کنار این سرفرازی و پیروزی نام بلند ایران در بسیاری از عرصه‌های علمی در میان کشور‌های یپیشرفته قرار گرفت.

اینجانب فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، رزمندگان و بسیجیان و آحاد ملت شریف ایران و مردم مومن و انقلابی شهرستان دیلم تبریک عرض نموده و یاد و خاطره همه کسانی که برای استمرار انقلاب جانفشانی کردند گرامی می دارم و به ارواح طیبه شهدا خصوصا سید شهدای مقاومت درود می فرستم، به امید روزی که شاهد حکومت جهانی حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداه باشیم .

سرهنگ پاسدار محمد سلیمی
فرمانده سپاه صاحب الزمان عج شهرستان دیلم

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار