فرمانده سپاه تنگستان:

۱۵۰برنامه در دهه فجر امسال درتنگستان برگزار می شود

فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان گفت:جهاد تبیین،امید آفرینی و دعوت به مشارکت در انتخابات از مهمترین برنامه های دهه فجر امسال می باشد.
کد خبر: ۹۵۷۴۶۲۲
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،سرهنگ احمد حیدری فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان در مصاحبه با خبرگزاری بسیج تنگستان شعار امسال دهه مبارک فجر را جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن بیان کرد و گفت: از ابتدای آغاز دهه مبارک فجر نیز هر روز این دهه دارای یک شعار است.
فرمانده سپاه تنگستان در ادامه افزود:تعداد ۱۵۰برنامه متناسب باروزهای دهه مبارک فجر توسط سپاه، حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج خواهر و برادر برگزار می شود.
سرهنگ احمد حیدری با اشاره به مهمترین برنامه های این دهه تصریح کرد:غبار روبی قبور مطهرشهدا،دیدار با علما و فضلای شهرستان،برگزاری جلسات تبیینی وبصیرتی با توجه به در پیش داشتن انتخابات مجلس شورای اسلامی ،نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان،ویزیت رایگان بیماران  و...از جمله مهمترین این برنامه ها می باشد.
احمد حیدری درپایان ضمن تأکید بر امید آفرینی در جامعه گفت:بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقایسه انقلاب اسلامی با دوران پهلوی و همچنین تلاش جوانان و دانشمندان این سرزمین برای سربلندی میهن اسلامی در جامعه بین الملل را یکی از مهمترین وظایف متولیان فرهنگی و سیاسی دراین ایام می باشد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار