نیروهای مسلح قم فردا با آرمان‌های امامین انقلاب تجدید بیعت می‌کنند

برنامه‌های چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تجدید بیعت نیروهای مسلح استان قم در روز ۱۲ بهمن در بیت تاریخی حضرت امام(ره) آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۴۵۳۶
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در گفت‌وگویی ضمن تبریک دهه مبارکه فجر در خصوص برنامه‌های کمیته نیروهای مسلح و بسیج استان قم گفت: نیروهای مسلح استان قم در روز ۱۲ بهمن با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه(س) راس ساعت ۰۹:۳۳ زنگ انقلاب را با سرود ملی کشور عزیزمان به صدا در خواهند آورد و سپس برای تجدید بیعت با آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی به سمت بیت تاریخی امام خمینی حرکت و ضمن اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی بیت امام عزیزمان را گلباران می‌نمایند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) افزود: بیش از ۸۰ عنوان برنامه توسط کمیته بسیج برای ایجاد شور، شعف و امیدآفرینی در بین آحاد مردم تدارک دیده شده است که از مهمترین برنامه‌های ما، ایجاد ایستگاه‌های انقلاب، کاروان‌های شادی، جشن‌های محلی، میزهای خدمت، افتتاح پروژه‌های خدمت‌رسانی و ... می‌باشد.

مسئول کمیته بسیج اعیاد دهه فجر در ادامه از مردم انقلابی شهر قم دعوت کرد تا در ویژه برنامه شب ۲۲ بهمن که در همه مساجد به مناسبت ۴۵ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و چهلم شهدای کرمان برگزار می‌شود شرکت و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید عهد و پیمان نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار