خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار محمود بیات کوهسار گفت: در ۴۵ سالگی انقلابی اسلامی باید بتوانیم با ظرفیت هایی که داریم، دستاورد های عمر با برکت انقلاب در همه ی عرصه ها را در فضای مجازی منعکس کنیم.
کد خبر: ۹۵۷۴۵۳۵
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵

اجرای بیش از ۳۳۰ عنوان برنامه و ۴۵ برنامه شاخص در ایام الله دهه‌ی مبارک فجر در گالیکش

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ محمود بیات کوهسار فرمانده سپاه گالیکش در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه‌ی مبارک فجر گفت: در ۴۵ سالگی انقلابی اسلامی باید بتوانیم با ظرفیت هایی که داریم، دستاورد های عمر با برکت انقلاب در همه ی عرصه ها را در فضای مجازی منعکس کنیم

وی اظهار داشت: یکی از مولفه های پیشرفت جمهوری اسلامی در ۴۵ سال گذشته، مسئله امنیت است و شما خبرنگاران باید با قلم و تریبون خود امنیت را برجسته کنید.

بیات کوهسار تصریح کرد: مهم ترین مولفه ی پیشرفت جمهوری اسلامی، قدرت نظامی ما است که اکنون به خودکفایی و حتی تولید تجهیزات نظامی و ماهواره رسیده است و دست برتر نسبت به دیگر کشور ها پیدا کرده ایم.

فرمانده سپاه گالیکش افزود: نمونه بارز نصرت الهی در جامعه ما، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که با قسط و عدالت ، ولایت عرضی و طولی در آن شکل گرفت.

وی عنوان کرد: شما خبرنگاران دستاوردهای انقلاب اسلامی را برجسته کنید، چرا که دشمن با جنگ ترکیبی دنبال به چالش کشاندن دستاورد های انقلاب است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بیش از ۳۳۰ عنوان برنامه و در ذیل آن ۴۵ برنامه شاخص توسط بسیج در ایام الله دهه فجر در شهرستان گالیکش برگزار می شود.

بیات کوهسار اذعان داشت: از جمله برنامه های مهم این ایام؛ کاروان جشن انقلاب، پیاده روی خانوادگی، همایش اقتدار بانوان، میز خدمت،رژه خودرویی، یادواره شهدای خانگی، رزمایش سفیران مهر، نصب پرچم سر درب منازل شهدا، گشت های رضویون و بسیاری برنامه دیگر است که در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار