خبرهای داغ:
مدیر کل راه آهن زاگرس از رشد ۴۲ بارگیری کالا در این پایانه ریلی از ابتدای امسال تا پایان دی ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۴۴۵۹
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حسن زیودار در تشریح عملکرد ۱۰ ماهه راه آهن زاگرس در زمینه تخلیه و بارگیری کالا گفت: در این مدت ۱۶۴ هزار و ۷۳۱ تن کالا به وسیله ۲ هزار و ۶۷۹ واگن بارگیری شده است و در مقایسه با پارسال که این رقم ۱۱۶ هزار و ۱۸۰ تن بار و یکهزار و ۷۹۶ واگن ثبت شده است، رشد ۴۲ درصدی در شاخص بارگیری و رشد ۴۹ درصدی در شاخص واگن‌های بکارگیری شده نشان می‌دهد.


وی میزان کالا‌های تخلیه در راه آهن زاگرس در این مدت را ۶۱ هزار و ۶۵۵ تن اعلام کرد و افزود: باتوجه به اینکه این رقم در ۱۰ ماهه پارسال ۴۴ هزار و ۸۸۰ تن ثبت شده بود، گویایی رشد ۳۷ درصدی است.


زیودار ادامه داد: در ۱۰ ماهه پارسال ۸۱۶ واگن برای بارگیری کالا مورد استفاده قرار گرفت و امسال این رقم با رشد ۳۷ درصدی به یکهزار و ۱۲۱ واگن رسیده است.


مدیرکل راه آهن زاگرس تن کیلومتر خالص ثبت شده از ابتدای امسال تا پایان دی ماه را ۷۶۶ میلیون و ۷۸۶ هزار و ۴۹۸ کیلومتر با رشد ۵ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال اعلام و اضافه کرد: تن کیلومتر ناخالص نیز با ۳ درصد رشد نسبت به پارسال، به یک میلیارد و ۳۰۶ میلیون و ۱۶۸ هزار و ۴۴۹ رسیده است.


وی با اشاره به رشد ۶ درصدی شاخص تن کیلومتر مرزی و ثبت ۷۳۸ میلیون و ۹۱۲ هزار و ۳۷۳ کیلومتر در ۱۰ ماهه امسال، گفت: تن کیلومتر مبداء-مقصد در این مدت ۹۱ میلیون و ۳۹۹ هزار و ۷۳۳ کیلومتر ثبت شده است و رشد ۳۶ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال نشان می‌دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار