راوی دفاع مقدس:

تنها با تفکر جهادی می توان به آرمان های مقدس انقلاب رسید

حاج حسین یكتا، در گفت: تفكر جهادی، در همه زمینه ها كارساز است و تنها با تفكر جهادی می توانیم به آرمان های مقدس انقلاب برسیم.
کد خبر: ۹۵۷۴۳۶۷
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همایش تبیینی بر قله های پیشرفت با تکیه بر فرهنگ شهادت و مدیریت جهادی گرامیداشت یاد و خاطره ۶۴ شهید سنگر ساز بی سنگر استان چهارمحال وبختیاری، برگزار شد.

  راوی دفاع مقدس، در این همایش گفت: وقتی کار برای خدا باشد و قیام لله باشد، اثر وضعی آن خیلی زیاد است. حاج قاسم یک پاسدار سبزه آفتاب خورده کرمانی بود که در مسیر برای او اتفاق های ویژه ای افتاد تا قصه به این جا رسید.

حاج حسین یکتا با اشاره به اینكه، مشکل ما این است که به جای انقلابی بی قرار، داریم کارمند مستقر می شویم، افزود: تفكر جهادی، در همه زمینه ها كارساز است و تنها با تفكر جهادی می توانیم به آرمان های مقدس انقلاب برسیم.

آقای یکتا ضمن تأیید و تأکید بر اهمیت «نقطه صفرها» گفت: این نقطه صفرها را در جاهای دیگری هم می شود دید و توسعه داد؛ مثلا نقطه صفرهای تصمیم برای حرکت در راه خدا که شبیه همان نقطه‌های رهایی در عملیات هاست یعنی نقطه تصمیم برای انقطاع و حرکت.

راوی و یادگار دفاع مقدس، مهمترین مولفه های مکتب حاج قاسم را   اولاً لقمه حلال و بعد از آن استمرار چهل ساله در مبارزه و جهاد با دشمن برشمرد و افزود: نکته مهم دیگر درباره حاج قاسم، تعیین نسبت او با ولایت است. واقعیت این است که او هر بالاتر رفت، نسبت به فرمانده بالاتر متواضع بود. او نسبت به ولایت تواضع داشت و مطیع بود؛ آن هم از نوع مطلقه‌ی آن.

آقای یکتا در پایان خطاب به حاضرین در این همایش، گفت: ما جبهه ای‌ها از لقاءالله جاماندیم! دهه شصتی‌ها، دهه هفتادی‌ها، دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها بپایید از بقیه الله جا نمانید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار