سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سیستان‌وبلوچستان گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، نمایشگاه مدرسه انقلاب در ۳۰۰ مدرسه سطح استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۴۱۷۵
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان،ابوالقاسم زابلی جزینک در این باره اظهار داشت: نمایشگاه «مدرسه انقلاب» یکی از محوری‌ترین برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌‍آموزان است که با بهره‌گیری از عنصر روایتگری دانش‌آموزان با هدف انجام فریضه جهاد تبیین و توانمندسازی نوجوانان در بیش از ۲۰ هزار مدرسه در سطح کشور برگزار می شود.
وی افزود: یکی از ویژگی‌های بارز این نمایشگاه، نقش آفرینی دانش آموزان از مرحله تحقیق و پژوهش تا برپایی غرفه‌ها و روایتگری است که هیچ یک از مسئولین، مدیران و معاونین مدارس دخل و تصرفی در این زمینه ندارند.
وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه دوازدهمین دوره این نمایشگاه در استان سیسستان‌وبلوچستان نیز با همت و پشتکار دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی در بیش از ۳۰۰ مدرسه برپا خواهد شد.
این مسئول افزود: موضوعات اصلی نمایشگاه حول محور گذشته، حال و آینده انقلاب اسلامی و موضوعات روز منطقه و جهان همچون محور مقاومت، مبارزه با استکبار و نظم جدید جهانی پیش‌بینی شده است.
شایان ذکر است این نمایشگاه از ۱۲ تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری برپا خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار