خبرهای داغ:
مدیر فرهنگسازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس برنامه‌های دهه فجر در دانشگاه‌های این استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۵۷۴۱۳۲
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، رضا علیزاده امروز در جلسه ستاد دانشجویی دهه فجر استان فارس اظهار داشت: برنامه های متنوعی در دانشگاه های استان فارس به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه عینیت بخشی به ارزش های انقلاب اسلامی با بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر، تبیین و ترویج ارزش ها، اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی، تعمیق، نهادینه سازی و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی برای آحاد جامعه و دانشجویان از اهداف برنامه های دهه فجر است افزود: با تشریح و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، شرایط مساعی برای تشویق مردم به مشارکت آگاهانه و حداکثری در انتخابات ایجاد شود.

مدیر فرهنگسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر تبیین ارزش های انقلاب اسلامی با ارائه محتوای روشنگری و بازخوانی جنایات رژیم پهلوی و وابستگی آن ها به استکبار جهانی اضافه کرد: گفتمان انقلاب اسلامی تبیین شود و روشنگری در برابر سناریوهای متعدد دشمنان صورت گیرد.

علیزاده با بیان اینکه بسیج دانشجویی استان فارس برای معرفی و ترویج هنرمندانه و جذاب ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جدید برنامه های متنوعی را تدوین کرده است ادامه داد: برگزاری جشنواره حرف آزاد، دوره صراط، پویش دانشجویی تصویرخوانی، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، چاپ نشریات، اعزام تبیین گران جوان و دانشجو به مساجد و مدارس، اکران های تبیینی عمار و... از برنامه های دهه فجر در دانشگاه های استان فارس است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار