خبرهای داغ:
سردار سرتیپ پاسدار فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان
پیروزی انقلاب اسلامی مردم را در ادامه حکومت نقش آفرین کرد و حفظ و حراست انقلاب اسلامی را به دست مردم سپرد و مردم 45 سال این وظیفه را به خوبی انجام دادند.
کد خبر: ۹۵۷۴۱۲۵
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹

 به گزارش خبر گزاری بسیج از فلاورجان ، جلسه بصیرتی ارکان محلات شهرستان فلاورجان با حضور حدود 500 نفر، شامل ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان پایگاههای بسیج محلات، اقشار مختلف بسیج، هیات امنای مساجد، دهیاران و اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا، اقوام بختیاری و اقشار مردم شهید پرور شهرستان شهدای خط شکن و سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار مجتبی فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در راستای مشارکت همگانی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و تحلیل اتفاقات منطقه و دستاوردهای انقلاب درسالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش فلاورجان برگزار گردید.

در ادامه فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) ضمن تبریک اعیاد ماه رجب گفت: از ویژگی های این ماه این است که انسان با خود سازی و روزه  گرفتن خود، را برای ماه رمضان آماده می سازد و پیشاپیش آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک عرض نمودند.

سردار سرتیپ پاسدار مجتبی فدا با اشاره به حدیثی از حضرت امام صادق علیه السلام اذعان داشت : زنده بودند جهان به انسان است ، انسانی که اشرف مخلوقات می باشد و حیات انسان به علم است ، انسانی که بودن علم باشد نمی تواند از امکانات و مخلوقات زمین بهره برداری واستفاده نماید و حیات علم به عمل کردن آن است و اگر علمی داشته باشد و نتواند ازآن به نحو احسن استفاده کند هیچ ارزش و فایده ای ندارد و حیات عمل و زنده ماندن به اخلاص می باشد واگر عملی انجام میدهید و اخلاصی در آن نباشد هیچ ارزش ندارد.

ایشان درادامه افزود: شهدا همه آنها مخلصانه و خالصانه برای رضای خدا جهاد کردند ، آنهایی که انقلاب کردند مخلصانه بود و  حضرت امام خمینی (ره) نیز قیام خود را مخلصانه و از روی اخلاص و برای خدا آغاز و شروع نمودند. و وقتی که امام (ره) قیام نمودند یک عدد تیر هم شلیک نکردند و با پیروزی انقلاب اسلامی مردم را در ادامه حکومت نقش آفرین کرد و حفظ و حراست انقلاب اسلامی را به دست مردم سپرد و مردم 45 سال این وظیفه را به خوبی انجام دادند.

سردار سرتیپ فدا به فتنه های اتفاق افتاده در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: علی رغم نا ملایمات ، سختی ها ، جنگ ، ترور، منافقین ، ضد انقلاب ، تجیه طلبی ، جنگ نرم ، جنگ نیمه سخت و فتنه های مختلف سال های 78، 88، 96، 97، 98، 1401 همه آنها را مردم کنترل نمودند و آنها را خنثی کردند و امروز هم ثمره خون شهدا ادامه راه شهدا بواسطه نقش آفرینی های مردم می باشد .

وی در ادامه به مشکلات در جامعه اشاره و افزود: مشکلات زیادی در جامعه و کشور می باشد که براثر سوء مدیزیت بعضی از مدیران و بد قولی های بعضی از مسئولان اجرایی کشور می باشد که با اصل نظام فرق دارد، و اصل نظام اسلام ، قرآن ، ولایت فقیه می باشد که حفظ و نگهداری آن از همه واجب می  باشد .ما امروز اگرمسئله فلسطین را می بینیم و شرایط منطقه را می سنجیم ، امام خمینی (ره) بود که مسئله فلسطین را به سطح جهان اسلام آورد و روز قدس را مطرح و وحدت جهان اسلام را حول فلسطین انجام داد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد : امروز به عزت خون شهدا و صبر و ایستادگی خانواده های شهداء و مردم ایران ایستادگی می کنیم و امام مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای می فرمایند : هرکجا که حرکت مردمی باشد ، اسلامی باشد ، ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی باشد ما از آنها پشتیبانی می کنیم .کدام یک از ما قبل از انقلاب چنین جسارت هایی را داشتیم که در برابر آمریکا ایستادگی کنیم و به پایگاه های آن حمله کنیم ، در زمان قبل از انقلاب هیچ بیانیه و نوشته ای نه بر ضد اشغالگری مشاهده می کنید ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی  و خون شهدا در برابر استکبار ایستادگی می کنیم ، ماهواره در مدار زمین قرار می دهیم .

 ایشان در پایان به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره و اذغان داشت : حضور شما در این انتخابات مهم است. این، تصدیق و تأیید و مستحکم کردن نظام جمهوری اسلامی است. مسئله فقط یک مسئله‌ی سیاسی و فردی و اخلاقىِ محض نیست؛ یک مسئله‌ی همه‌جانبه است. انتخابات با سرنوشت مردم سر و کار دارد ، درحقیقت انتخابات و حضور مردم در صحنه‌ی انتخابِ مجلس شورای اسلامی و سایر انتخابهایی که میکنند، هم حقّ مردم است، هم تکلیفی بر دوش شما ها است . در نظام اسلامی، مردم تعیین‌کننده‌اند. این هم از اسلام سرچشمه میگیرد.از شما دعوت می کنم که  ان شاء الله در روز 11 اسفند ماه با حضور پر شور خود در پای صندوق های رای از آرمان های امام خمینی (ره) و دستاورد های انقلاب اسلامی دفاع و با امام خامنه ای بیعت مجدد کنیم و سیلی محکمی به استکبار جهانی بزنیم .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها