اعزام ۱۵۰نفر از دانش آموزان پسر تنگستانی به سرزمین‌های نور

فرمانده سپاه تنگستان از اعزام ۱۵۰نفر از دانش آموزان پسر مقطع متوسطه اول و دوم تنگستانی به سرزمین های نور خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۴۰۹۳
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،سرهنگ احمد حیدری فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان درمراسم بدرقه واعزام دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم که در جوار گلزار شهدای دفاع مقدس برگزار شد گف:برای گرامیداشت یاد شهدای دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دربین مردم بویژه نوجوانان و جوانان در مناطق عملیاتی ایران نیز این سفر مهم فرهنگی، معنوی و تربیتی برنامه ریزی و اجرا می شود.

فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان در ادامه افزود:برای گرامیداشت یاد شهدای دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دربین مردم بویژه نوجوانان و جوانان در مناطق عملیاتی ایران نیز این سفر مهم فرهنگی، معنوی و تربیتی برنامه ریزی و اجرا می شود.

سرهنگ حیدری تاکید کرد: سفر راهیان نور یک کار عملی ، معرفتی و معنوی است که هر فردی می تواند از آن برای خودسازی خود بهره ببرد. یک هزار دانش آموز البرزی از مناطق دوران دفاع مقدس جنوب بازدید می کنند.

فرمانده سپاه تنگستان درپایان تصریح کرد:این سفر مهم تربیتی و فرهنگی با همکاری بسیج دانش آموزی سپاه و آموزش و پرورش به مدت سه روز برای دانش آموزان دوره متوسطه اول ودوم برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار