معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: در ایام مبارک فجر یک‌هزار و 713 پروژه مهم در سطح استان کلنگ‌زنی خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۷۳۹۸۷
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی صبح امروز در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی با تاکید بر لزوم بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها و پای کار بودن تمامی دستگاه‌های اجرایی در این ایام گفت: راهپیمایی 22 بهمن ‌ماه امسال در بیش از 150 نقطه جمعیتی استان مرکزی برگزار می‌شود و مردم و مسئولان برای شرکت در این رویداد باشکوه آماده هستند.

وی با تاکید بر اینکه ایام‌الله دهه مبارک فجر، ارایه عملکرد دولت نیست، بلکه عملکرد حاکمیت نظام است، افزود: ایام‌الله دهه مبارک فجر تبلیغ دستاوردهای نظام است و باید از این فرصت نهایت بهره‌گیری را کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بر محتوا محور بودن برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی در دهه فجر تاکید و تصریح کرد: یک‌هزار و 713 پروژه مهم در سطح استان کلنگ‌زنی و افتتاح که 6385 فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در حوزه عمرانی و 2890 فرصت شغلی نیز در حوزه اقتصادی ایجاد خواهد شد.

نظری با بیان اینکه سیاست دولت مردمی سیزدهم کلنگ‌برداری است، گفت: پروژه‌هایی که کلنگ‌زنی خواهد شد جرو پروژه‌هایی هستند که تامین اعتبار شده‌اند.

وی افزود: شازند، خمین، اراک سه شهرستانی هستند که عمده پروژه‌های افتتاحیه در آن‌ها صورت خواهد گرفت و کام مردم را شیرین خواهد کرد.

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن‌ در 150 نقطه استان

حجت‌الاسلام هادی خلیلی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز در این نشست با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین مناسبت‌ها در تاریخ ایران اسلامی، گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر است، گفت: تاکنون هفت کمیته دهه فجر استان مرکزی برنامه‌های خود را اعلام کرده‌اند.

وی افزود: نواختن زنگ انقلاب فردا ساعت 9 و 33 دقیقه در مدارس نواخته و مراکز علمی استان خواهد بود، همچنین گلباران بیت تاریخی امام راحل در خمین و گلباران حجره طلبی ایشان در اراک، روز 12 بهمن‌ماه انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوعی از سوی کمیته‌ها و ستادهای استانی در نظر و اجرایی خواهد شد و مردم در روز 22 بهمن در 150 نقطه شهری و روستایی در صحنه حضور خواهند پیدا کرد و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی بیعت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار