مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در ویژه برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، باید دو مولفه امید آفرینی و افزایش شور و نشاط اجتماعی در جامعه کارگری استان مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۷۳۸۹۱
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان؛ خلیل احمد سلامی در جلسه شورای اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: تقارن دهه فجر انقلاب اسلامی و ایام خجسته ماه رجب و مبعث پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم)، ضرورت برنامه ریزی برای برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های مفرح با رویکرد امید آفرینی و افزایش نشاط اجتماعی در جامعه کارگری و کارفرمایی سیستان و بلوچستان را دو چندان کرده است.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، برگزاری نشست های تبیینی با هدف بیان دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی در حوزه کاری تعاون، کار و رفاه اجتماعی را برای کارگران و کارآفرینان استان مورد تاکید قرار داد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: با توجه به فرصت اندک باقیمانده تا پایان سال، باید برای تحقق کامل تعهدات سال ۱۴۰۲، مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سراسر استان تلاش و پیگیری مضاعف داشته باشند.
سلامی گفت: نظارت بر اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در واحدهای مشمول برای دستیابی به عدالت مزدی و تشکیل کمیته های حفاظت فنی و بهداشت کار به منظور ارتقای ایمنی و کاهش حوادث ناشی از کار، الزام قانونی است و باید در واحدهای کارگاهی و بنگاه های اقتصادی انجام شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار