معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه خدمات نیروهای هلال‌احمر در مرز مهران در ایام اربعین ستودنی و قابل‌تقدیر است گفت: آرامشی که به‌موجب فعالیت امدادگران در جامعه و مردم ایجاد می‌شود نوعی اطمینان خاطر در زمان وقوع بحران است.
کد خبر: ۹۵۷۳۶۳۴
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سعید هژبری روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ایلام که با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور مجلس جمعیت هلال‌احمر کشور برگزار شد، اظهار داشت: خدمات نیروهای هلال‌احمر در مرز مهران در ایام اربعین ستودنی و قابل‌تقدیر است که با عشق به اباعبدالله الحسین (ع) به زوار خدمات‌رسانی می‌کردند.

 

  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام افزود: در ایام اربعین بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار زائر در مدت کوتاهی از یک شهر ۲۰ هزارنفری عبور و تعداد زیادی از این افراد اسکان یافتند که خدمات‌رسانی به این زوار در این بازه زمانی کوتاه شایسته قدرانی است.

 

  وی نقش سازمان هلال‌احمر در برگزاری همایش بزرگ اربعین حسینی را بسیار پررنگ دانست و یادآور شد: نقش هلال‌احمر در ایجاد رضایت مردم و رهبری، محوری است، همکاری مسئولان با یکدیگر، رضایت زوار را در پی داشت که در نهایت منجر به رضایت رهبر معظم انقلاب شد.

 

 معاون استاندار ایلام خاطرنشان کرد: سازمان جمعیت هلال‌احمر مردمی‌ترین جمعیت و نهادی است که با در کنار مردم بودن در همه بحران‌ها به خود افتخار می‌کند.

 

 هژبری اضافه کرد: آرامشی که به‌موجب فعالیت امدادگران این جمعیت در جامعه و مردم ایجاد می‌شود نوعی اطمینان خاطر در زمان وقوع بحران است.

 

 در پایان این مراسم از زحمات غلامرضا علی‌محمدی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ایلام تقدیر و حمزه محمدی مقدم به‌عنوان سرپرست جمعیت هلال‌احمر در ایلام معرفی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار