مدیر صندوق بیمه روستاییان و عشایر ایلام گفت: افراد فاقد بیمه که سن آنها بین ۱۸ تا ۵۰ سال است می‌توانند عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر شوند.
کد خبر: ۹۵۶۷۵۴۱
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد قیصرزاده در خصوص عضویت افراد فاقد بیمه در ایلام گفت: بیمه تخصیصی ایلام در سال جاری سه هزار و ۳۳۸ نفر در نظر گرفته شده است که خوشبختانه ۸۴ درصد آن محقق شده است.

 

 مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر ایلام به جامعه هدف اشاره و ادامه داد: ساکنین شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر، شاغلین صنایع‌دستی و گردشگری، رانندگان حمل‌ونقل و بار و مسافر، زنان سرپرست خانواده، کشاورزان غیرساکن داوطلبین و امدادگران هلال‌احمر و دانشجویان که فاقد پوشش بیمه‌ای هستند می‌توانند عضو صندوق شوند.

 

 قیصرزاده خاطرنشان کرد: از طریق ۲۴ دفتر کارگزاری که در سطح ایلام هستند ثبت‌نام جهت برخورداری از کمک ۷۰ درصدی دولت و خدمات صندوق صورت می‌گیرد.

 

 وی اظهار داشت: خدمات صندوق شامل بازنشستگی، ازکارافتادگی، مستمری فوت به بازماندگان و نقل‌وانتقال سوابق بیمه‌ای است و افراد فاقد بیمه که سن آنها بین ۱۸ تا ۵۰ سال است می‌توانند عضو صندوق شوند.

 

 قیصرزاده ادامه داد: از ۹۵ هزار نفر کل جمعیت ایلام که به‌عنوان جامعه هدف تعیین شده است، ۴۲ هزار نفر آن عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار